Huutaisitko tätä haalaria? MIKSI? MIKSI ET? Itse ihastuin siihen.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras vielä
Kyselit, mitä haalaria meillä käytettiin. Meillä on tuossa iässä ollut Ticket to heavenin toppahaalari. Samantyylinen kuin tuo huuto.netin haalari. Kädet ja varpaat sai käännettävien tumppujen sisään, joten ei tarvinnut irtotumppuja. Ostin uutena ja myin lähes samaan hintaan huutiksessa. Myöhemmin käytettiin Reimatecin haalaria, mutta siinä vaiheessa lapsi osasi jo liikkua. Vaunuissa nukkuvalle lämmin ja taipuisa haalari on hyvä. Esikoisella käytin äitiyspakkauksen haalaria. Silläkin pärjäsi. Kuopuksen kanssa vain koin, että uusi haalari on pientä luksusta ;)
 
vieras
eeeen, hintaa en pidä pahana, mutta väri/malli ei miellytä tippaakaan... mä ottaisin mieluummin tän:
http://www.punavuorenpeikko.fi/nettikauppa/popup_image.php?pID=1683
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tällä palstalla ei tai ko. merkki saada kannatusta :D Mun mielestä ihan kiva haalari. Aika kallis, mutta tuon saa hyvällä hinnalla myytyä eteenpäinkin.
Mä pidän kyllä monistakin ko. merkin vaatteista, mutta en tuosta haalarista. Enkä varsinkaan vain siksi että se on ko. merkkiä. Mä katson ennen kaikkea sitä miltä vaate mielestäni näyttää, en merkkiä. Joku kehui Burberryn laatua, mutta ei se mun mielestä nyt niin ylivoimaista ole, etteikö moni muukin yltäisi ihan samaan.
 
Blue
En ostaisi. En viitsisi maksaa noin paljoa vauvan haalarista. Ja lisäksi, vaikka olen saanut siskoltani lapsilleni burberryä, niin en ole sitä käyttänyt koska en vain tykkää siitä, ei ole meidän tyyliä. En ehkä sitten ymmärrä hyvän päälle..

Ja nyt ennenkuin alat ap taas jankkaamaan äp:n haalarista niin kerron vielä että meillä on käytetty sitä, vaunuissa nukkuessa. Muuten on ollut käytössä lapsilla tuon kokoisena yksi Brion ja yksi Reiman haalari jotka ovat olleet nättejä ja käyttökelpoisia meille.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eeeen, hintaa en pidä pahana, mutta väri/malli ei miellytä tippaakaan... mä ottaisin mieluummin tän:
http://www.punavuorenpeikko.fi/nettikauppa/popup_image.php?pID=1683
Jos olisin valmis laittamaan noin paljon tuonikäisen haalariin niin minäkin ostaisin mielummin tämän. Tämä on enemmän meidän tyyliä.
 
vieras
No itseasiassa en haluaisi, tiedän kyllä merkin tottakai ja että sillä on rahallista arvoa.. Mutta on tuolla merkillä nätimpiäkin lastenvaatteita jos tahtoisin. Vaan en tykkää pukea lasta hirmu ankeisiin ja haljuihin väreihin.
 
3xäiti
en ostaisi.noin kallista kun kyse on vauvasta.isommalle lapselle kyllä jolle saattaisi mennä pari talvee.mutta jos ei rahasta pulaa niin osta jos tykkät,sehän se on tärkeintä et itse tykkää..leveys on hyvä koska kyse on pienestä niin sinne mahtuu lämmintä,eikä tarvitse olla kuin sillit purkissa;)
 
3xäiti
missä on tossut/lapaset? onko kumilenksua tai nappikiinnitystä?ei muuten kunnolla pysy tossut..en siedä et pienelle vauvalle laitetaan kaiken maailman isoja huppuja joka paikkaan eli karva juttu ihan älytön vauvalle vaikka muuten tykkään!pitää pitää huppua päässä koska tuommoinenhan painaa ikävästi.
 

Yhteistyössä