Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Et siis ole bannissa kun täällä sitä arvuuteltiin aikaisemmin. Onks tietoa et onko annabell bannissa kun sitäkin arvuuteltiin? Ja minkä hiton takia on jos on?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kolme koiraa tapasi eläinlääkärin vastaanoton odotushuoneessa.
pieneltä mäyräkoiralta kysyttiin miksi hän on täällä?
- eilen, kun kotiväki ei vienyt minua lenkille paskasin uudelle persialaiselle matolle. minut tuotiin viimeiselle piikille.
muut koirat hiljenivät ja surivat.
villkoiralta kysyttiin samaa asiaa.
- suojelin kotiani tunkeilijoilta ja vahingossa puraisin naapurin eskoa jalkaan. joten viimeisellä piikillä minäkin.
muut koirat hiljenivät ja surivat.
suurelta susikoiralta kysyttiin miksi hän on täällä.
- emäntäni tuli saunasta alastomana. kun hän kyykisteli persus pitkällä alalaatikolla tulin ja kiksautin häntä takaa päin.
muut koirat hiljenivät ja mäyräkoira huokaisi
-eli siis viimeisellä piikillä sinäkin.
-ei ei ei. minulta leikataan kynnet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nuoleskelemaan sitä AnnaBellees.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vallan hauskakin?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tää on vanha, mutta mua jaksaa aina naurattaa.
Nuori pappi herää karmeassa krapulassa sängystään, olo on aivan hirveä. Hän lähtee konttaamaan kohti vessaa. Päästyään vessaan hän nousee vaivalloisesti seisomaan. Peilistä tuijottaa punaiset verestävät silmät, iho on harmaa ja suusta ..... suusta roikkuu naru.
Pappi luo katseensa ylös päin ja rukoilee 'Hyvä luoja, anna sen olla teepussi!'
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tää on vanha, mutta mua jaksaa aina naurattaa.
Nuori pappi herää karmeassa krapulassa sängystään, olo on aivan hirveä. Hän lähtee konttaamaan kohti vessaa. Päästyään vessaan hän nousee vaivalloisesti seisomaan. Peilistä tuijottaa punaiset verestävät silmät, iho on harmaa ja suusta ..... suusta roikkuu naru.
Nyt saatte nauraa, mutta mä en tajunnut tätä? Voisko joku ystävällisesti selittää...
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Tää on vanha, mutta mua jaksaa aina naurattaa.
Nyt saatte nauraa, mutta mä en tajunnut tätä? Voisko joku ystävällisesti selittää...
siis pappi toivoo et naru on teepussin eikä tamppoonin...