Huumeiden käyttö "kyllä"?

  • Viestiketjun aloittaja kummastunut
  • Ensimmäinen viesti
?
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja kummastunut:
Oli tänään eka neuvolakäynti, jossa sitten täyteltiin äitiyskortti. Hölmönä menin vastaan terkan kysymykseen huumeiden kokeilusta, että joo, kyllä joskus teininä tullu kokeiltua kannabista.. siis todellakin vaan kokeiltua, tästä on aikaa kymmenisen vuotta.. Ja se pisti rastin siihen "terveystottumukset ennen raskautta, huumeiden käyttö KYLLÄ".. Onko tää ihan normi käytäntö? Rupes ihan huvittaan, tuliko musta ny kauhee narkkari, ihan vaan nuoruuden hölmöilyjen perusteella?
Onko muilla neuvolakorteissa raksia "kyllän" kohdalla, vai onko kaikki muut ihan puhtoisia :) ?
mokasit, koska kannabis ei ole huume.
ja sinäkö kannabista vetelet huolettomana?
 
vaihda neuvolaa
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda neuvolaa:
Minulle tuli aikanaan merkintä neuvolakorttiin alkoholin käytöstä. Hän kysyi että olenko ennen raskautta käyttänyt ja vastasin kyllä ole kerran kuussa yleensä hiukan bilettämässä.
Vaan kun sain kortin käteeni ja kotona katsoin korttia oli terkka merkannut myös alkoholin käyttö raskauden aikana 1kerta kk
Sanoin seuraavalla kerralla ja hän ei meinannut millään suostua muuttamaan sillä hänen mielestä olin nyt ongelma äiti jolla oli alko ongelma kun käytin kerran kuussa ennen raskausaikaa.
Kai minun olisi pitänyt kuulua johonkin kukkahattu tätien kerhoon jossa juodaan mehua ja ikinä ei edes lasillista maisteta,kerran kuussa ja ennen raskautta teki minulle alko ongelman :(
Vaihdoin neuvolaa.
Kyllä ne sen siihen laittavat ja tottahan se on, että olet käyttänyt alkoholia kerran kuukaudessa. Ei sillä ole mitään väliä! Haloo?!?
Vaan en raskausaikana! Silloin kun aloimme lasta yrittämään lopetin sen käytön,sen tein sille selväksi mutta näköjään minä sitten join raskaanakin :/
 
vaihda neuvolaa
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda neuvolaa:
Minulle tuli aikanaan merkintä neuvolakorttiin alkoholin käytöstä. Hän kysyi että olenko ennen raskautta käyttänyt ja vastasin kyllä ole kerran kuussa yleensä hiukan bilettämässä.
Vaan kun sain kortin käteeni ja kotona katsoin korttia oli terkka merkannut myös alkoholin käyttö raskauden aikana 1kerta kk
Sanoin seuraavalla kerralla ja hän ei meinannut millään suostua muuttamaan sillä hänen mielestä olin nyt ongelma äiti jolla oli alko ongelma kun käytin kerran kuussa ennen raskausaikaa.
Kai minun olisi pitänyt kuulua johonkin kukkahattu tätien kerhoon jossa juodaan mehua ja ikinä ei edes lasillista maisteta,kerran kuussa ja ennen raskautta teki minulle alko ongelman :(
Vaihdoin neuvolaa.
Kyllä ne sen siihen laittavat ja tottahan se on, että olet käyttänyt alkoholia kerran kuukaudessa. Ei sillä ole mitään väliä! Haloo?!?
Sori luin väärin. Siinä on myös se ennen raskautta kohta. Jäikö se tyhjäksi?!
siis se ennen ja raskauden aikana niin molemmat se neukkutäti ruksi vaikka en siis raskaus aikana käyttänyt :/
 

Yhteistyössä