Huumaako,seikkailuko vai mitä tämä on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttutyttö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tonttutyttö"

Vieras
Tilanne tämä: avoliittoa 17v, lapsia 2 aikuisuuden kynnyksellä jo,toisella paikkakunnalla töissä-nähdään kerran kk:ssa viikonloppu,lomat talvi-ja kesä viikko,toisen elämä,tuttavat kaikki siellä,muutto ei mahdollista sinne,puheenaiheet: työ,työ,työ ja vielä kerran työ. Yhteinen aika: korjaa,huoltaa koneita,nukkuu (hän iltatorkku,minä iltavirkku) missään ei käydä,MINÄ kuulemma en lähde saan kuulla vaikka lähtisin,menisin jos vain hän sanoisi nyt olen varannut hotellin/kylpylän/matkan!
Olen turtunut tähän,lasken tunteja,päiviä kun hän lähtee ja näin myös lapset,vanhin sanoi sanoilla näin. Ero ei ole mahdollista,niin paljon tekijöitä jotka rajoittaisi eroa.

Olen pitänyt kliseenä sitä että kasvetaan erilleen,pariskunnilla ei mitään yhteistä,mutta totta se on, kun ikää alkaa tulla yli 40v sitä huomaa että kaipaa rinnalleen toisen,jonka kanssa tehdä asioita,nauraa yhdessä,harrastaa tai ihan vai olla sylikkäin.

Itselle on käynyt näin. Tapasin toisen klassisissa pikku jouluissa: hän osaa keskustella,huomioi minua,mutta on reissutöissä myös. Tavattu on pari kertaa selvinpäin,tekstiviestitellään,meilaillaan päivittäin,nyt suunnittelen yhteistä viikonloppua hänen luonaan.
Tunne on kuin teinitytöllä.
Mutta mitä minä teen? Suhde ei ole mahdollinen vaikka hän on vapaa,mutta kaipaan häntä,odotan viestiä joka hetki häneltä
ja pelkään sitä hetkeä kun meidän täytyy erota -sekin tulee....

"Suhde ei ole mahdollinen.." mutta silti suunnittelet pettäväsi "avomiestäsi" tämän uuden ihastuksen kanssa? Ja miten niin nykyisestä ero ei ole mahdollinen? Tehän ette ole naimisissa ja lapsetkin jo isoja,totta kai ero on mahdollinen. Eihän teillä ole edes kunnon suhdetta enää jos asutte arjen eri osotteissa eikä ole molemminpuolista halua muuttaa tilannetta tai edes viettää aikaa yhdessä.

Mikä avoliitto se on jos toinen asuu toisella paikkakunnalla ja näätte kerran kuussa? Eikö avoliitto nimenomaan tarkoita yhdessä asumista?

Ja itse otsikon kysymykseen: olet selvästikin ihastunut. Ihastuminen on kemiaa ja niitä varmasti elämänaikana sattuu kohdalle oli sitten pitkässä sujteessa tai ei. Omasts tahdostahan se silti on kiinni reagoiko siihen ihastumisen huumaan vai ei

En lukenut mistään että ap luulis olevansa uuden ihastuksen kans 17 vuoden jälkeen kuin vastarakastunut? Voihan ollakin.
Ei seksiä pidä ainakaan harrastaa ennenkuin eroaa nykyisestä. Mikä estää eron, ei ainakaan yhteinen talo estä.

Yhteistyössä