huuliherpeslaastarista? toimiiko? vastatkaa!!! Jookos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

orjatar

Jäsen
21.04.2006
348
0
16
Compeed huuliherpeslaastari.

*Toimiiko tämä?
*Pysyykö?
*Monta menee päivässä?
*Voiko meikata sen päälle?
*Voiko sen laittaa ton ruven päälle?

Juu kyllä on herpes päällänsä... *nurinaa narinaa*

Voiskos joku auttaa... :/ :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja orjatar:
Compeed huuliherpeslaastari.

*Toimiiko tämä? TOIMII
*Pysyykö? PYSYY
*Monta menee päivässä? PARI
*Voiko meikata sen päälle? VOI
*Voiko sen laittaa ton ruven päälle? KYLLÄ

Juu kyllä on herpes päällänsä... *nurinaa narinaa*

Voiskos joku auttaa... :/ :flower:

eli se on paras "lääke" . menee herpes ohi nopeiten. paras on, jos laitat laastarin myös yöksi. ja mitä pikemmin laitat oireiden ilmaannuttua, sen pienempi rakkula tulee toisin kuin monilla voiteilla, jotka vain yllyttävät rakkulan nopeaan kasvuun.

Se ei hoida herpestä mitenkään, peittää vain. Voiteissa on siis viruslääkettä, laastarissa ei. Mies on noita käyttänyt, ovat kuulemma helpompia kuin voiteen kanssa sähläys, estävät myös tartunnan ja lievittävät kutinaa. Rakkula ei kuitenkaan sen nopeammin lähde pois kuin ilmankaan laastaria.

Mulla tulee vain pieni rakkula alahuuleen. Ja nimenomaan sillä saa peitettyä sen rakkulan. Se mitään paranna, nopeammin lähtee kun on yön ilman, että kuivuu. Pyydä lääkkäriltä asiklovir pillereitä, niillä lähtee. Tai jopa ei tule ollenkaan, kun ottaa ajoissa.

mä en tykkää rasvasta ku sitä menee suuhunkin ja sit ei oo kiva lähteä minnekkään rasvaköntsä huulessa,ja töittenkin puolesta ( asiakaspalvelua) on kivempi toi laastari,ja mä tykkään että se suojaa paremmin että se ei leviä/tartu...mutta ainut miinuspuoli on noissa laastareissa että ne ei tahdo pysyä kovinkaan kauaa paikallaan ja kalliitahan ne on.mutta tuun kyllä jatkossakin käyttämään niitä.

Minulla huonoja kokemuksia laastarista. Kerran laastari repi herpesrakkulan niin rikki, että veri vaan valui. Sitäpaitsi ei mulla ainakaan laastari pysy paikallaan. Aina repsottaa jostain reunasta. Parempi vaan käytää salvaa.

Yhteistyössä