Huuliherpes taas:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenna

Vieras
Mikähän tähän vaivaan mahtaisi auttaa, koska jo toinen puhkesi viikon sisään. Eka ei siis ehtinyt edes parantua kunnolla kun jo toinen komeilee huulessa. Zovirax ei auta, eikä muutkaan lääkevoiteet. Mitään ennakoivia oireita mulla ei ole, joten näppylä ehtii aina puhjeta ennenkuin hoidon edes älyän aloittaa. Ei siis ole mitään kutinoita, kihelmöintejä jne ennen rakkulan tuloa. Mikä siis avuksi? Laastaria olen kerran käyttänyt ja se aiheutti sen, että rakkula pysyi yli 2 viikkoa ja paheni koko ajan. Toiste en siis halua sitä edes kokeilla.

Jos huuliherpes noin pahasti vaivaa, niin suosittelen käymään lääkärissä. Minulle määrättiin muutama vuosi sitten Zoviraxia pillereinä, koska huuliherpeksiä tuli toinen toisensa perään. Näitä pillereitä käytetään yleensä alapään herpeksiin, mutta toimivat myös huuliherpekseen. Söin lääkettä about puolivuotta yhtäsoittoa ja sen jälkeen on helpottanut.

Tsemppiä!

Ikäviä noi herpekset :/
Itsellänikin oli aina monta kertaa vuodessa herpes naamassa. Sain sitten herpeksenestolääkityksen mikä onkin ollu pelastus. En siis koko ajan napsi niitä pillereitä vaan sitten alan ottamaan kun herpes on riesana. Suosittelen kyl lämmöllä noita tabletteja.

Itsellä lähti ennen noita tabletteja kaikkein nopeiten herpes pois kun en pistänyt siihen mitään tököttiä. Oli muutamassa päivässä ok. Noita laastarit on kyllä helvetistä..

Semmonen aminohappo, kuin L-Lysine, ainakin Solgar tekee. Saa isoista luontaistuotekaupoista. Kannattaa myos varoa suklaata ja pahkinoita, kun niissa on jotain, joka aktivoi viruksen.

Stressi tekee mulla usein yskänrokon. Jos kiirettä, tärkeät juhlat tms tulossa, niin flunssa ja toi yskänrokko tulee helposti. Helppo sanoa, että rennosti vaan, mutta eihän se niin mene... Paranemista!

Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Jos huuliherpes noin pahasti vaivaa, niin suosittelen käymään lääkärissä. Minulle määrättiin muutama vuosi sitten Zoviraxia pillereinä, koska huuliherpeksiä tuli toinen toisensa perään. Näitä pillereitä käytetään yleensä alapään herpeksiin, mutta toimivat myös huuliherpekseen. Söin lääkettä about puolivuotta yhtäsoittoa ja sen jälkeen on helpottanut.

Tsemppiä!

suosittelen. Itse sain valavir nimistä lääkettä, joka tosiaan on tarkoitettu alapää herpekseen ja vyöruusuun, mutta käytetään myös huuliherpeksen estohoidossa.. Puolisen vuotta taitaa olla se kuurinkesto, jotta alkaa vaikuttamaan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:

Tsemppiä!

suosittelen. Itse sain valavir nimistä lääkettä, joka tosiaan on tarkoitettu alapää herpekseen ja vyöruusuun, mutta käytetään myös huuliherpeksen estohoidossa.. Puolisen vuotta taitaa olla se kuurinkesto, jotta alkaa vaikuttamaan.. :/

Joo tuo kuuri kyllä auttoi ja sen jälkeen ei ole tainnut olla kun pari huuliherpestä muutaman vuoden sisällä. Pirun kalliita nuo lääkkeet ovat, mutta ajavat asiansa ja elämä helpottuu huomattavasti :)