huulet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja?

Vieras
on koko ajan rohtuneet.

oon käyttäny bepanthenea (ei auta),Blistex ( ei auta), Mirame LipBalm (ei auta) niin onko muita neuvoja?
ne on koko ajan semmoset kuivat ja ärsyttävän tuntuiset,ihoa lähtee yms :(

koskaan ollut näin rohtuneet,eivät semmoset kipeät että tarvisi laittaa rasvaa mut kuitenkin ärsyttävän tuntuiset.

Onko kellään mitään neuvoa?
Haluaisin silkkisen pehmeät huulet.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No onko ne kauan ollut tommoset, että ihoa lähtee? Laitaksä aina yöksi sitä pebanthenia? Ja silleen, et se on koko ajan saatavilla kanssa.

ne on välillä paremmat,semmoset normaalit ja sitten taas ne muuttuu tollaseksi rohtuneiksi et ihoa lähtee.
ja laittelen yöksi bepahtnea :)
ja päivisikin joskus.
Ne on ollu nyt jonkun viikon jo tuollaiset rohtuneet/ihoa lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
vitamiininpuutos? syötkö monipuolisesti ja tasapainoisesti?

yritän syödä,olen alkanut syömään enemmän kasviksia ja hedelmiä syön päivittiäin.
ja olen myös alkanut ottamaan monivitamiini tabletteja kun syksy tuli ja nuo kylmät ja pimeät ajat lähestyy.

itse en imetä,muksut on jo isoja..

kai sitä pitäisi sitten mennä apteekkiin kyselee jotain.
en ole aktiivinen huulirasvankäyttäjä,laittelen silloin kun niitä koskee tai ne rohtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse en imetä,muksut on jo isoja..

kai sitä pitäisi sitten mennä apteekkiin kyselee jotain.
en ole aktiivinen huulirasvankäyttäjä,laittelen silloin kun niitä koskee tai ne rohtuu.

Sitten kun niihin sattuu, on jo liian myöhäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
vitamiininpuutos? syötkö monipuolisesti ja tasapainoisesti?

yritän syödä,olen alkanut syömään enemmän kasviksia ja hedelmiä syön päivittiäin.
ja olen myös alkanut ottamaan monivitamiini tabletteja kun syksy tuli ja nuo kylmät ja pimeät ajat lähestyy.

Veikkaisin kanssa, et ruokavaliosta puuttuu vitamiineja, hyviä rasvoja tms. Ja huulirasvausta kannattaisi vähentää. (Itse syön terveellisesti ja vaikka ulkoilen paljon(!!!), enkä käytä huulirasvaa, huulet on kunnossa.

Yhteistyössä