huuhteli vauvan vessanpytystä alas - luuli ripuliksi =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oho

Vieras
Huuhteli vauvansa vessasta alas - luuli ripuliksi
25.11.2008 07:55

Brittinainen kertoi oikeudessa huuhdelleensa vastasyntyneen lapsensa alas wc-pöntöstä - vahingossa.

Claire Jones väitti, ettei tiennyt synnyttävänsä.

Naisella oli ollut suhde työtoverin kanssa. Hän kertoi kärsineensä kivuista, mutta luuli niiden johtuneen ripulista.

Todellisuus paljastui, kun Jones havaitsi jalan pöntössä.

Jones kertoi oikeudessa tehneensä kaikkensa pelastaakseen vastasyntyneen. Yritys epäonnistui, ja nainen piilotti ruumiin autonsa tavaratilaan.

Ruumis löytyi, kun Jones pidätettiin. Hän sai ehdollisen tuomion liittyen lapsen kuolemaan.

Tapauksesta kertoi Associated Press. Kuolemansyyn tutkija selvittää lapsen kuolemaan johtaneita olosuhteita.
IS

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Huuhteli vauvansa vessasta alas - luuli ripuliksi
25.11.2008 07:55

Brittinainen kertoi oikeudessa huuhdelleensa vastasyntyneen lapsensa alas wc-pöntöstä - vahingossa.

Claire Jones väitti, ettei tiennyt synnyttävänsä.

Naisella oli ollut suhde työtoverin kanssa. Hän kertoi kärsineensä kivuista, mutta luuli niiden johtuneen ripulista.

Todellisuus paljastui, kun Jones havaitsi jalan pöntössä.

Jones kertoi oikeudessa tehneensä kaikkensa pelastaakseen vastasyntyneen. Yritys epäonnistui, ja nainen piilotti ruumiin autonsa tavaratilaan.

Ruumis löytyi, kun Jones pidätettiin. Hän sai ehdollisen tuomion liittyen lapsen kuolemaan.

Tapauksesta kertoi Associated Press. Kuolemansyyn tutkija selvittää lapsen kuolemaan johtaneita olosuhteita.
IS

:o :o voiko tällästäkin sattua?? aika liukkaasti se on tullu ku ei ripaskas tarttee paljoo punnata..

Mulla ainakin ponnnistaminen tuntui siltä kun kakkaa tekis :whistle: Ja todellakin tuntui siltä että sieltä reiästä se vauva tulee eikä sieltä mistä se oikeesti tuli :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mutta en silti usko:
Mulla ainakin ponnnistaminen tuntui siltä kun kakkaa tekis :whistle: Ja todellakin tuntui siltä että sieltä reiästä se vauva tulee eikä sieltä mistä se oikeesti tuli :ashamed:

Juu, kyl se pää tuntu isolta kakkahädältä, mutta on se pää kumminkin eri juttu kun ripuli joka vaan lorisee.

ei kyllä me läpi. ja tosiaan tuntu isolta kakkahädältä, mut sillon oliki kaikenlaista kivunlievitystä, esim epiduraali, joka osaltaan vaikutti asiaan. ei ilman kivunlievitystä voi tuntuu pelkästä p.askahädältä.... kyllä sen pitäis jossain tuntua et vauvaa ponnistaa.

Mun olo on ollut lähinnä vatsatautinen molemmissa synnytyksissä ennen vesien menoa.. Siis samanlaista aaltoilevaa mahakipua on ripulissakin ja usein muuten kipeänä.
Mutt sitä en ymmärrä, ettei se nainen ole ymmärtänyt sitä lapsen itse syntymää: siis ei ole ymmärtänyt ett pihalle tulee jotain vähän suurempaa.. :o

Jos on totta, niin on ainakin syntynyt pienenä keskosena :(

Minä luulin synnytyksessä, että tuli kakka, mutta olikin vauva 2550g. Eikä ollut mitään kivunlievitystä.

Yhteistyössä