Huu, mua jännittää tän kakkosen synnytys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
Vielä olis tuohon aikaa sellanen reilu 10 viikkoa, mut silti...
Mä en taas tiedä miten mä rakennan ensin sisälleni pelolleni mukavan luksusasunnon jossa viihtyy hienosti ja ihmettelen miten mä en nyt näin pelostani eroon pääse ja mistä mä nyt senkin olen hankkinnu ;)
Mä oon yrittänyt tuudittautua ajatukseen et muuten mä en saa Kiia Onni Vanessa-Eemeliä ikinä syliin mut eipä tuo näytä auttavan...
Esikoisen synnytys meni kuin vettä vaan mut entä jos tää ei menekään niin hienosti.
Onhan siitä yhdeksän vuotta, entä jos en vaikka "osaakaan enää"? Tai muuta sellaista vastaavaa.
No palstamammat, mitens tästä pelosta pääsisi eroon?

Niin muakin jännittää. Meneillään 28. raskausviikko ja synnytys pyörii jo nyt iltaisin nukkumaan mennessä mielessä, lähinnä kauhukuvana.
Esikon synnytys 6 vuotta sitten meni hyvin, synnytys oli lyhyt 5 h mutta oli kyllä erittäin kivulias kokemus ja tuli 2-3 asteen repeämät, ei tehty välilihanleikkausta vaikka oli yli 4kg ponteva vauva. Lähinnä siitä ponnistusvaiheesta 45min jäi kauhukuvat kummittelemaan mieleen!

Nyt pelkään samaa uudestaan. Entä miten osaan tai muistan ponnistaa oikein? Johtuiko pitkä ponnistusvaihe siitä etten osannut oikealla tavalla? En tiedä, mutta myös täällä vinkkejä otetaan vastaan miten noista peloista pääsis eroon.

Yhteistyössä