Hurghada

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Te siellä (tahi muualla Egyptissä) käyneet!

Mua kiinnostais ottaa äkkilähtö tonne, mut kaikki sanoo, että sieltä saa suurella todennäköisyydellä vatsataudin riesakseen :confused:

Minkälaisella prosentilla palstalaiset ovat saaneet kärsiä? :whistle:

Itse monissa paikoissa vatsatauditta matkanneena, en usko että yhtään sen helpommin tuolta saa. Ystävä pariskunta kävi sharm el sheikissä tuossa toukokuun alussa, eikä niille ainakaan iskenyt. Rohkeasti matkaan ja varmuuden vuoksi aloittaa jo kotimaassa maitohappobakteerien syönti ja koko matkan ajan syöt niin uskoisin että hyvin menee :)

Me käytiin muutama vuosi sitten kokoonpanolla minä, mies , isäni ja lapset joilla oli ikää 8v, 2v ja 1v. Ainoa joka sai vatsataudin oli isäni. Tosin, me muut oltiin syöty maitohappobakteereita jo etukäteen ja käytettiin käsidesiä.

Meitä oli 14 hlön seurue ja 13 sairastui vatsatautiin :D Mutta tosiaan, käsidesiä, maitohappobakteereita ja korkillinen konjakkia aamuisin, meillä vatsatauti iski kun konjakki loppui ;)
Ja jos sairastuu niin heti yhteyttä lääkäriin, heillä on tehokkaat lääkkeet tuohon tautiin.
Ja meillä varmasti tuohon sairastumiseen vaikutti se että oltiin opintomatkalla, kierrettiin mitä ihmeellisimmät paikat ja maisteltiin kaikki mahdolliset erikoisuudet jne...

Kiitokset kokemuksista!

Tuon aamuisen konjakkiryypyn olen kuullut olevan monen matkaajan kikka ;) Tosin se ei taida olla oikein lapsille suositeltava :whistle:

Mä kyllä aloin jo pläräämään myös noita Kreikan/Rodoksen matkojakin. Saas nähdä minne tässä vielä ajaudutaan :D

Yhteistyössä