Hups,miten näin kävi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heidi

Jäsen
25.05.2004
234
0
16
Eli tiedän että saan nyt teiltä sapiskaa, mutta pakko tunnustaa jollekin B)

Eli asun avoliitossa 55vuotiaan miehen kanssa (itse olen 30v). Olemme olleet yhdessä 4vuotta ja kaikin puolin menee hyvin. Seksi on hyvää ja mies muutenkin ns.hyvä mies. Mutta...

HÄnellä on kaksi poikaa (33v ja 25v) edellisestä avioliitosta ja mulla on näiden molempien poikien kanssa suhde...

Siis kamalaahan tämä on!!!
Mutta toisaalta nautin tilanteesta, olen kait sitten l.u.tka.

Avomieheni on töiden puolesta aika paljon kotoa pois ja sen takia tämä "kolmoiselämä" onnistuu. Miehen pojat eivät tiedä että sekstaan molempien kanssa.
tämän vanhemman kanssa yritin paussia ja lujana pysyin puoli vuotta ja taas ollaan retkussa. :ashamed:

Nyt oma mieheni on alkanut puhua vauvasta ja kait mun on pakko sitten nämä sivusuhteet lopettaa, sillä haluan kuitenkin mieheni kanssa biologisen lapsen.

Mutta täytyy myöntää että nautin tilanteesta toisaalta kuitenkin, enhän muuten tätä tekisi... :p

Just joo! Tää on sitä elämää.
Onko pojat naimisissa ? Jos on, niin mitä jos vaimot tai avopuolisot saavat tietää. Mietis jos vaikka palstailevat täälä?
No toisaalta tää, voi olla "kaunari" provo.
Jos totta, lopeta ennenkuin kärykäy.Sulla ei oo miestä eikä mitään.Taitaa samassa rytäkässä mennä poikien ja isänkin välit roviolle.

Jos tää ei oo provo niin muista, että toi kuvio tulee paljastumaan ennemmin tai myöhemmin. Ei MINKÄÄNLAISTA mahdollisuutta, että kaikki osapuolet eläis loppuelämänsä suu supussa asiasta vaikka lopettaisitkin sotkun tähän paikkaan. Joku tulee joskus, jonain päivänä möläyttämään vahingossa tai tahallaan jotain mikä paljastaa kaiken. Ja kukaanhan ei siinä sitten tietty kärsi tai pahoita mieltään...lapsiakin jos on tehty...

Olen kuullu erikoisempaakin, ei tämän tarvi provo olla..

En vaan viitti kertoa sitä tarinaa,koska mun paras nais-puolinen
kaverini on kertonut mulle kun oli miehensä aikana tosi monen
kanssa ja tosi erikoisia oli ne miehetkin..

Luulen hänen lukevan tätä palstaa,joten jääköön kertomatta.

Ei tämä ole provo!
ja en seuraa kaunareita, joten en tiedä sen juonikuvioita.

MInäkin olen kuullut ties minkälaisia juttuja ja erilaisia suhteita. Suurimmaksi osaksi ne kuitenkin pysyvät salassa ja eivätkä tule ilmi.

tiedän että tämä mun juttu on pervo siinä tapauksessa että harrastan seksiä mieheni poikien kanssa. Miksi en ole ottanut rakastajaa perheen ulkopuolelta jos kerran sellaiseen ajauduin. siis vieraiss käymiseen...
En tiedä, tässä vain kävi näin. Tilaisuus teki varkaan
:whistle:

En tiedä mitä tekisin. Kun koen tekeväni väärin (uskokaa tai älkää). Mut sitten kun olen jomman kumman "pojan" seurassa niin järki unohtuu narikkaan ja himo puhuu puolestaan.

No, makselet laskua himoistasi sitten myöhemmin. Ja niin maksaa ikävälläkyllä varmaan moni muukin.
Harmi homma ettei ole järki pysynyt menossa mukana. Olen samaa mieltä ettei tollanen voi pysyä salassa loputtomiin. Ehkä saattasi jos osapuolet ei milläänlailla tuntis toisiaan, mutta kun ovat noinkin läheistä sukua...

Harkitse nyt vielä sitä lasta. Kohta olet kotona imettämässä ja miettimässä juoksujasi. Omatunto voi alkaa kolkuttaa kun on pakko pysähtyä eikä voi enää sikailla entisenlailla. Etkä välttämättä enää kelpaakaan miehesi poikien salarakkaaksi vauva kainalossa.