Huppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pöö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pöö"

Vieras
Onko kenelläkään tietoa merkistä Huppa?
Näyttää kovin kauniilta tuo vaalenapuna harmaa välikausihaalari, mutta mitä ovat nuo vaaleat kuviot siinä? Entä minkälaista mitoitusta on?

Kävin reiman myymälässäkin etsimässä haalaria, muttei mitään muuta oikein ollut kuin sitä "urheilullista" alaosa toisen värinen esim muta/sininen ja ylä osa sitten eri värinen ja mää oon niin täynnä sitä jo ja kaipaan jotain erilaista.

Itseasiassa juuri tuli postissa ja ne pienet kuviot vaalealla on norsuja =) , mikä on mielestäni tosi hassu ja söpö tuossa haalarissa. Koosta sen verran että verrattuna lassien supratechin 86 on 92 huppa aikalailla samankokoinen ja säädettävän vyötärön takia uskaltaisin ostaa kokoa isompaa kuin sisävaatekoko jos haluaa että menee 2 kautta, mutta jos haluaa haalarista yhden kauden ilon niin täsmäkoko on varmastikin täsmäkoko

Onko noissa saumat teipattu? Ei ainakaan tuossa nettipuljussa mainita saumoista mitään. Luulisi toki, että on jos vedenpitävyys on tuota luokkaa.

Ja haalarin teknisiä tietoja janoavalle
vedenkestävyys 10 000 mm
hengittävyys 3000 g/m2/24h

Lisäksi lapuissa on iso selostus heijastimien tärkeydestä ja niitä on myös haalarin takana, joita ei kuvassa näy.

Huppa tuotteilla on teipatut saumat.

Sisäpuoli paitsi hihat on ohuttta fleeceä. Lahkeissa ja hihoissa käännettävät osat jotka saa siis tumpuiksi ja tossuiksi joten koko 92 on todellakin 86-92

Tuola www.cloe.fi hajakokoja vihree, violetti ja v.pun alennuksessa. http://www.cloe.fi/verkkokauppa/index.tmpl?pager_current=3;sivu_id=120;ryhma_id=128 edellisellä sivulla se violetti

Huppaa etsin jostain kotimaisesta nettikaupasta ja tämä ketju tuli vastaan täällä. Kokemukset meillä on tosi hyvät, ollaan Tallinnasta Huppaa aiemmin ostettu mutta nyt ei pääse, kellään tietoa mistä löytäisin, mielellään kotimaasta tilaisin.

itse olen huppa tuotteet hakenut ihan kärkkäiseltä kun sattuu olemaan se kauppa kaupungissamme sekä nyt viimeisimmän tähtikuvioisen toppapuvun löysin orimattilan megamyyntiareenasta talviaikaan puoleenhintaan ja voin sanoa pukujen olevan kestäviä ja hyviä. suosittelen huppaa =)

Minä olen etsinyt Huppaa kissojen ja koirien kanssa jo pitkään. Jälleenmyyjän näin Lapsimessuillaja hänkin myönsi, että niitä on vaikea ostaa. Ensi talven mallisto oli esillä siellä messuilla ja oli tosi nätti. Pk-seudulla en niitä ole nähnyt missään, Kaubamajasta en löytänyt ja nettiliikkeissä on tosi supistettu valikoima.

Yhteistyössä