Hupaisa lapsi tänään kaupassa, turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tipi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiree";23622356]Kuulostaa hyvin tutulta menolta ;)) Onneksi minun tenava ei enää mitään hyllyistä nyhdä alas, mutta koko ajan hän kaupassa kuitenkin on äänessä kuin papupata. Äiti, katso tuolla on sitä tai äiti katso tuolla on tätä jne jne. Ostetaanko äiti tälläistä? Tai ostetaanko äiti tuollaista? Välillä tulee kanssa hieman epätoivo-olotila, kun ei pian muista, että mitä pitikään ostaa, kun lapsi pulisee ja höpisee taukoamatta.[/QUOTE]

Ja mun piti sovittaa kuopukselle samalla haalaria kun keskimmäinen selostaa taukoamatta kaikkea. Äiti sitä, äiti tätä... Jos käsken olemaan hiljaa, niin se selostaa sitä, kuinka kauan on jo ollut ihan hiljaa.

nimim. Mertsi mukana.

[QUOTE="vieras";23622417]Miten sinä seurasit koko tapahtuman? Kävelitkö itsekkin karkkiosastolta jäätelöosastolle?[/QUOTE]

Voi herranjestas. Ei olisi ilmeisesti pitänyt jakaa koko juttua kun minusta tuli nyt näköjään se jutun pahis :D:D:D Unohdin että kaksplussassa pitää aina löytää joka jutusta jotain huonoa :D Kauppa on pieni, jäätelöosasto/karkkihyllyt/lehtihyllyt/kassat ovat kaikki vierekkäin. Kirjoitin jo aiemmin että seisoin lehtihyllyllä ja siirryin siitä karkkihyllyn kautta kassalle.

[QUOTE="vieras";23622439]Ja mun piti sovittaa kuopukselle samalla haalaria kun keskimmäinen selostaa taukoamatta kaikkea. Äiti sitä, äiti tätä... Jos käsken olemaan hiljaa, niin se selostaa sitä, kuinka kauan on jo ollut ihan hiljaa.

nimim. Mertsi mukana.[/QUOTE]

Ihana

Meidänkin 3,5v on tuollainen hokija, on ollut ihan aina. Toistaa jokaisen lauseensa miljoona kertaa ja puhuu mut päivittäin ihan puuduksiin . Kaupassa käyttäytyy juuri noin, mutta me ei oltu tänään kaupoilla joten hän se ei voinut siellä olla :D

On kova työ aina lähteä hänen kanssa ostamaan pientäkään asiaa, saati jos on listallinen kauppatavaraa, mitä pitäisi saada ostetuksi. Hän kun "tietää" aina parhaiten mitä ottaisimme kärryyn ja on minua nopeampi tekemään tämän. Kokoajan saa olla viemässä pois hänen tuomiaan tuotteita tai estelemässä ettei käsiin tartu jotain hyllyltä.

Eilen kantoi isokokoisia plaston pihaleluja kaksi laatikkoa jalkojeni juureen silläaikaa kun olin selin häneen tutkimassa hyllystä itse jotain. "tarvittaskos äiti tämmösiä, äiti.. äiti, tarviin tätä, minä haluun tämän, voitas ostaa, kato äiti, vois hiekkalaatikolla tarvita, tällä vois tehä pihahommia , otetaaas ne " jne.. Niin ja ei sitten kyllä ostettu :D

[QUOTE="vieras";23622305]"oho äiti mää vahingossa äiti kato, oho saunatonttuki putos, kato äiti mun juomapullo kelluu, kato ko se kelluu, hei mä piirrän saunanoveen ydämiä, äiti kato ku mää piirrän sydämiä, mullon kuuma, mullon kylymä, mää heitän löylyä, oho äiti kato anteeksi, oho se putos kato, oho..."

Ja tuo ei hiljene ikinä. Nyt se nukkuu ja on hiljaa. IHANAA. :D[/QUOTE]

:laugh::laugh::laugh:

apua mun maha! :laugh::laugh:

[QUOTE="vieras";23622639]Pääsiäinen on kesällä, pääsiäinen on kesällä

:laugh::laugh:laugh:[/QUOTE]

:D:D täällä on viimeaikoina 3,5v hokenut "kesällä ei tuu yö" "kesällä ei tuu yö" "MIKS kesällä ei tuu yö" ja vaikka selitän, että kyllä tulee. "mitä äiti?"" mitäh?" "mittäh?"

Niin ja pääsiäiskukko on kai muistissa viime pääsiäisestä, "tulee iso kana joku päivä" "iso kana varmaan tulee vieläkin..." :D

Mustakin nää jutut on ihania :D
Omatkin lapset on olleet tollaisia höpöttäjiä ja höpötys tosiaan jatkuu niin kauan kun lapselle vastaa, täytyy sanoa edes aha tai joo. Sittenkin pulina jatkuu, mutta vaihtuu yleensä edes jutun aihe.

Yhteistyössä