HuoooOOOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se ois tiistai !!!
Kolme aamua lomaan ! :D

Outoa laittaa valoa päälle aamusta, kun on taas niin paksussa pilvessä .

No ensi viikolla saa taas arska paistaa ja helle helliä, kun me lomaillaan !! :xmas:

Aamukahvi - ja pala maistuu , kohta töihin.

Huomenia! Mää puolestani odotan vielä pari tuntia ja painun sitten paiton alle. Enkä aio nousta ylös ikinä!!! (paitsi että on pakko..) Nää yövuorot saa pumpun ihan uusiin rytmeihin, ei voi tykätä. :(

Huomenta!

Aamukammassa siis ei oo enää paljoa piikkejä jälellä ;) Munkin tarvis lähteä töihin päin tästä pikkuhiljaa, täälläkin on harmaata, tosin mä en kyllä edes tykkää helteistä, joten sopii mulle.. Hiukan sais kuitenkin auringon säteet jostain raosta valaista maailmaa :)

Huomenta huomenta! Mulla oli herätessä jotenkin sellanen olo, että viikonloppu on nurkan takana, mutta nythän on vasta tiistai. En nähnyt mitään jännittäviä unia tänä yönä. Harmi. :D

Juu, sopivat ilmat kun on töissä :D
Vaikka kyllä se auringonvalo piristäis aamuja kivasti :)

Ihan totta, tosin mulla on kummallisen hyvä mieli heti näin aamusta :) Eiköhän me sitä aurinkoa vielä tänä kesänä nähdä ihan tarpeeksi :) Mut nyt tarvii hilpasta! Hyvää työpäivää töihin meneville, mukavaa lomapäivää lomailijoille ja muuten vaan ihanaa päivää muille, jotka ovat kotona tmv. näin tänään! :)

Huomenta, pilvistä on juu mutta suurempia sateita ei oo onneksi luvattu. Hyvin on nukuttu, unet vaan oli astetta levottomammat.. ;) Eilen oli nii paljon hommia, että tänää taidan vaan nauttia. :kiss: Lenkillekki pääsee vasta illemmalla..:D

Huomenta!

Juu on pilvistä, harmaata ja kylmää. Ihmettelinkii äsken kun ei mitään oikee nähny että missä vika, kunnes hokasin et joo vois valoja käyttää! Ei oo tarttennu valoja pahemmin. Tosin oonkii noussu viimeaikoina myöhemmin, tänäaamuna kello soi kuudelta kun pitäs ruveta jo lähtemään!

kyl mä toivoisin kauniimpia kelejä kokonaisuudessaan.... katoin kymmenen päivän sääennustetta ja ei siellä paljon yli kahdenkympin oo ja sadettakin ja tuulta... pöh....

Huomenta, huomenta. Puolituntia sitten vasta pojan kanssa noustiin ylös. Nyt on poika aamuvellinsä syönyt ja minä innolla odotan kahvin valmistumista jotta saa aamupalaaja herää kunnolla. Ihana rauhallinen yö takanaja uusi patja oli mitä mainioin, ei selkä aamulla kipuillut =)
Ilma on vielä harmaa,mutta puolipilvistä ja poutaa pitäisi olla tulossa. Jos sitä pääsisi tänään vaunuajelulle ku eilen jäi välistä sadeuhkan ja pienen tihuttelun takia.

Huomenii =)

Pilvessä on taivas meilläkin, mut ihan kiva ilma kuitenkin :) Tänään ajattelin vihdoin aloittaa pusertamaan pari sivua esseetä - deadline sunnuntaina ja kymmenen sivua pitäis siihen mennessä näpytellä.
Minäkö taas jättänyt jotain viime tippaan? :saint:

Yhteistyössä