O
onneton tapaus
Vieras
Kyse siis omista vanhemmistani. Tuntuu, että siitä lähtien kun kotoa muutin pois 18-vuotiaana mut jätettiin oman onneni nojaan. Olin silloin tosi masentuntunut ja olen ollut sitä myöhemmässäkin elämässä. Nykyään kyllä hakenut siihen apua. Olen kyllä tehnyut äitini ja omastakin mielestä virheitä, kuten se että muutin lasten isän luo kun tulin raskaaksi, vaikkei siellä ollut meille tilaa juuri yhtään. Olen myös hankkinut vanhan ok-talon, jota on joutunut kunnostaa. Hankin jopa toisen lapsen saman miehen kanssa, joka ei mua auttanut lastenhoidossa tai juuri muutenkaan. Olen ottanut velkaa talon kunnostuksiin yms. miksi joutunut talousvaikeuksiin. Nyt tein sen virheen, että pyysin äidiltä apua että olisi taannut järjestelylainan. Sain heti kuulla tämän kaiken mitä edellä kerroin ja ehdottoman kiellon avunpyyntööni. Tuntuu taas kerran siltä ettei mua saisi olla olemassakaan... kai tässä sitten joutuu päästää laskut perintään, vaikka olen koettanut maksaa niitä tähän asti tunnollisesti, nyt vaan alkanut olla tosi vaikeaa selvitä. Ollaan myös erottu lasten isän kanssa, silti sitäkin aina äiti jaksaa syytellä, vaikka se on mulle yhä tärkeä ihminen.