Ä
äidin hylkäämä
Vieras
Mun on saatava jostain tukea tähän, nimittäin siihen tuskaan mitä tunnen siitä että äitini on mut hylännyt. Olen kyllä aikuinen, lähes neljänkymmenen, mutta siltikin kaipaisin tukea siltä suunnalta. sain lapset kun olin 27 ja 30 ikäinen. Mutta mitään tukea en ole saanut äidiltäni. Olen siitä hyvin katkera. Olen koettanut lähestyä äitiä mm. kirjeitse mutta ilman vastakaikua. Hän suhtautuu muhun hyvin kylmäkiskoisesti. Murrosiässä olin kyllä vaikea, sen myönnän. Mutta olen sitä anteeksi pyytänyt useaan kertaan. Silti äitini kokee katkeruutta sen takia yhä edelleen, vaikka siitä on jo vaikka kuinka aikaa, suhtautuu vihamielisesti muhun. Oon yrittänyt olla välittämättä, mutta silti se hiertää, joka ikinen päivä...Toivon niin, että äiti suhtautuisi muhun kuin aikuiseen koska mulla on omia lapsiakin ja olen käytännössä yksinhuoltaja koska takana on vaikea ero. Olen ollut jo monta vuotta masentunut ja kärsin ahdistuksesta, mihin on lääkitys. Mutta en saa kontaktia äitiini, koska pelkään soittaa hänelle, kuitenkin saisin vain halveksuntaa osakseni. Ja syy siihen on se, että lasteni isä on hänen mielestään vääränlainen. No, ehkä onkin jossain asioissa, mutta kuuluuko se oikeastaan äidilleni? Sehän on mun asiani! Mulla ei edes saisi olla omia mielipiteitä mistään, kaikki asiat on vain hänen mielestään oikein. Ei olla oltu pahemin tekemisissä moniin vuosiin. Pelkään että vielä tulevaisuudessa koittaa päivä jolloin äiti kuolee, kun ei ole mikään nuori enää ja siat jää selvitäämättä hänen yhteistyöhaluttomuutensa takia. Mitä voisin tehdä, vi pitääkö tyytyä katkaisemaan välit?