T
toivotonta
Vieras
Onko mulla kohtalotovereita? En tule äitini kans toimeen lainkaan, vaikka kuinka olen yrittänyt olla kohtelias ja tulla puolitiehen vastaan. Nytkin, kun tarjosi eräitä vanhoja huonekaluja ei siitä seurannut kuin hammasten kiristelyä. Välimatkaa vanhempieni luo 300km. Olisin kyllä voinut muuten ottaa ne muttei riitä bensaan rahaa, kun pitäisi lainata pakettiauto ja se syö aika paljon. Muutenkin tässä tiukilla ollaan, minimielareiden varassa kitkutellaan. Ilmoitin tämän äidilleni joka veti herneet nenäänsä ja kävi hyvin v-maiseksi, kuvitteli kai että pyörin rahoissa, samoin ex-mies joka on yhtä tiukilla kuin mäkin. Sitäkin on väheksitty mulle sen takia, vaikka siis ihan töissä käykin! Enkä voi esim. kertoa mistään omista kuulumisistani, ainoastaan lasten jos joskus harvoin muistaa kysyä, ja onhan niillä omatkin puhelimet. Masentaa ja ahdistaa äitini käytös, on joo vanha jo mutta kyllä lenkkeillä jaksaa ja ylistää aina muita, esim. sukulaisten lapsia yms. tuttavia kuinka se ja se tehny näin ja noin hienosti!!! Viimeksi kun vein lapseni sinne mummolaan ei vaivautunut kahvia edes keittämään mutta heti kun sinne tuli joku muu tuttava niin eiköhän keksiä yms tarjottavaa löytynyt ja tarjoilu pelasi oikein ulos asti.