Huonosti kiehuu kahvi, kun ei ole töpseli seinässä...

Minä join eilen teetä, kun tilaisuuden emäntä sanoi vettä keittäneensä. Ihmettelin, kun pussi ei niin millään liuennut veteen. Se oli kylmää, vedenkeitin ei ollut ollut seinässä. :D Vaivihkaa vaihdoin johdon seinään ja keitin veden. Ei ollut hänen oma kotinsa.

Mittasitko kaurahiutaleet kahvimitalla? Meillä on onneksi kahvit eri kaapissa kuin kaurahiutaleet. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Minä join eilen teetä, kun tilaisuuden emäntä sanoi vettä keittäneensä. Ihmettelin, kun pussi ei niin millään liuennut veteen. Se oli kylmää, vedenkeitin ei ollut ollut seinässä. :D Vaivihkaa vaihdoin johdon seinään ja keitin veden. Ei ollut hänen oma kotinsa.

Mittasitko kaurahiutaleet kahvimitalla? Meillä on onneksi kahvit eri kaapissa kuin kaurahiutaleet. =)

Ihan puolen desin mitalla (mikä hiutalepurkissa asustaa) taisin mitata. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Voi Herkkis! Nyt annat T:n iskälle hoidettavaksi yöksi ja nukut kunnon unet :hug:

Tää oli mun mielestä jotenki niin vauvavuoden rankkuuden tiivistetty esimerkki. :D No eipä siinä, männäpäivänä yritin soitella kaupasta miehelle, että mitä pitikään ostaa, KAUKOSÄÄTIMELLÄ. :xmas:

:laugh:

Yhteistyössä