Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24783633:
Voimia iita. Sie vaikutat olevan vahva nainen :hug:
Kiitos, mun elämä ei ole koskaan ollut helppoa, syntymästä asti ollu niin paljon vastoinkäymisiä, että välillä sitä ihmettelee miten voin olla näinkin tervejärkinen... :eek:

Mutta jokaisella meillä on omat taistelumme, ne pitää ottaa vaa vastaan leuka pystyssä vaikka sitten kyynel silmäkulmassa, mutta periksiantamatta :heart:
 
Nämä yöntunnit on kamalimpia :ashamed: En kuvailisi sitä peloksi, mutta se epätietoisuus, se on se kamalin tunne ..kun ei tiedä. Näen mielessäni lääkärin kasvot , näen itseni siinä tutkimuspöydällä kun kyyneleet alkoi valumaan, lääkärin sanoessa että kyllä täällä on patti.

Mieleeni muistuu tätini, joka menehtyi rintasyöpään ja toinen tätini joka on taistellut sairautta vastaan, ja voi ilmeisesti nyt hyvin.

Katselin tänään lapsia ja mietin että mitäs jos se olisi syöpää ja en enää näkisi noita nuppuja..

Mä varmaan ylireagoin, koitan jankuttaa itselleni sitä että harvoin nuo patit vaarallisia on..

Ahdistaa myös se , että kerroin äidilleni, hän on varmasti hurjan peloissaan.

No, aamulla olo varmasti parempi, edessä vilkas työpäivä ..
 
Epätietoisuus,
mitä tapahtuu?
Ajatukset laukkaa,
jotain kummaa rataa.
Olisipa nappi jota painaa,
loppuisi ajatukset, antaisivat minun olla vaan!
Tulisi uni ja veisi kauniisiin maisemiin,
kaikki olisi verhoutunut ruusunpunaiseen lasiin.
Ei, ei,
heräänkin, oli unta vain,
päivä kerrallaan,
uuteen iltaan, epätietoisuus,
kokoajan rinnallain.

~~ Iita ~~
 
Hirmusti voimia. Olen lukenut tätä ketjua, mutta mitään järkevää osaa sanoa.
Olet vahva nainen ja nostan hattua sinulle.

Kiitos, mua hävettää että itken täällä vaikka mitään ei ole vielä selvillä. Tuntuu että ylireagoin koko asiaan.

Mä vaan niiiin odotan sitä ultrausta ja kuvausta, mutta sitte taas hirvittää ajatus siitä hetkestä, kun kuulee tulokset.

Mutta voi miten olen onnellinen , että ehkä koko oirevyyhti alkaa laukeamaan.. vihdoin , oikeesti vihdoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24802235:
Jee , sain ajan jo täksi päiväksi . 13:20.

:)

jänskättää....
Kuinka meni lääkärissä ? Voimia siulle, toivottavasti parempia uutisia. :hug:
 
Ensi maanantaina munuaisten alueen ultra. Huomena verikokeita ja mammo ja rintojen ultraus marraskuun alussa.

Eilen sain jo hyvissä ajoin unen, ihanaa kun nukkunu hyvin . Illalla sitten muksujen kanssa leipomista , eiköhän tämä keskiviikko mene mukavasti, koitan olla pää kylmänä :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
??
voimia!! <3 olen ex vakkari mutta muistan sut ja tarinan sun miehestä :(
haluttas lukee koko ketju mutta pakko silti esittää kysymys tai kaks,missä patti sijaitsee? ja nyt vasta pääset tutkimuksiin tai tarkempiin sellasiin,sun eka viesti oli kijotettu 1,5v. sitte :O
 
moikka :)

Tällä viikolla oli maanantaina ultra, käsitin että olisi alavatsan ultra.. koska piti olla pissaamatta.. mutta ultraava lääkäri ultrasi hyvin pikaisesti tuosta rintojen alta vain munuaiset. Sanoi, että normaalilta näyttää.

Mammografiaan ja rintojen ultraan aika sitten 1.11 ja 3.11 sitten aika gynelle..

Pissankeräysjuttuja tehny tällä viikolla, ja voi että miten oli omituista kun piti ennen keräystä olla 3 pvää ilman kahvia ja teetä ja keräysvuorokausi myös. Mutta kestin kuin nainen :)) no juu, pikku ongelma, pääasia että tutkitaan :)

olen koittanut tehdä kaikkea että ajatukset ei lähtis omille radoilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
hmmmm
katselin tätä ketjun aloituspäivää ja se tosiaan on ollut puolitoista vuotta sitten.. ja näin kauanko opn tosiaan tutkittu aapeen oireita, eikä selityksiä löydy?

kyllä on suomen terveydenhoito sitten huonossa jamassa...
mulla ultrattiin kaulan alueen patti samana päivänä kun lekuri sen huomasi, verikokeetkin sain samana päivänä, tulokset tuli parinpäivän viiveellä, samoin pissanäyte.. tuntuu kiyllä tosi uskomattomalta, että kestää eri kokeissa juoksu yyli puolitoista vuotta ja mitään selitystä ei olla saatu..
 

Yhteistyössä