Luin nyt tämän koko ketjun.Ihmettelen suuresti asian jahkaamista :-O Miten asia voi edetä näin HITAASTI!!? Odottaminen on kamalaa,se vie voimavaroja ja asia pyörii koko ajan mielessä ja keskittymis kyky alenee.
Minä jouduin reilu vuosi sitten odottamaan ensin kaksi viikkoa koepalan tuloksia.Tulokset ilmoitettiin minulle heti puhelimitse.Lääkäri kertoi että tulokset tuli ja niiden mukaan minulla on pahanlaatuinen syöpä kilpirauhasessa.Lääkäri sanoi laittavansa kiireellisen lähetteen OYS:n.Toivoin että OYS:sta ottaisivat minuun yhteyttä puhelimitse,koska olimme reissussa enkä saisi kirjepostia...No,kolmen tunnin päästä sain soiton sairaanhoitajalta ja leikkaavalta lääkäriltä!! Leikkaus olisi heti viikon päästä!
Jo tuo viikko,kun odotin leikkaukseen pääsyä, oli rankka. Itse kyllä pysyin rauhallisena,mutta omaisille se oli hirveää aikaa
Leikkaus tehtiin,mutta sen yhteydessä huomattiin että syöpä oli levinnyt imusolmukkeisiin.Silloin meinasin itsekin murtua,mutta jotenkin jaksoin.Kuntouduin ja sain radiojodi hoidot aikanaan.
Nyt pitäisi sairaus olla tältäosin voitettu.Mutta tarkkaan seurataan,koska on hyvin todennäköistä että uusii jollain tapaa joskus,koska oli niin laajalle levinnyt
Nyt mennään päiväkerrallaan ja koitetaan olla vahvana.KOlme poikaa pitää virkenä
Voimia ja enkeleitä elämääsi Hölmölän-Iita!