Kätilöni käyttäytyi meitä kohtaan todella halveksuvasti, ja luulen sen johtuvan iästämme (olin 20 mies 21). Kun saavuimme sairaalaan kätilö laittoi heti käyrälle, ja lähti huoneesta, sanoi palaavansa puolentunnin päästä. Se puolituntinen venyi puoleksitoista tunniksi. Kun hän saapui huoneeseen tarkastamaan tilannetta huomasi vauvan sydänkäyrässä häikkää.Hän sanoi ensin luultavammin sen johtuvan koneesta, tai siitä että liikuin. Seuraavaksi vauvan sydänäänet kuitenkin romahtivat, ja kätilöni menetti hermonsa, hän alkoi paasaamaan että lapsi voi kuolla. Ja että meidän olisi pitänyt heti hälyttää hänet, kun huomasimme sydänkäyrässä laskua. Hän lähti hakemaan paikalle lääkäriä, ja sanoi vielä että tässä voi käydä huonosti. Olin mieheni kanssa aivan shokissa, ja pelkäsimme menettävämme lapsemme . Kun sitten päätettiin leikata lääkäri tuli rauhoittelemaan meitä. Kätilö laittoi minulle katetrin ja kun samalla tuli supistus huusin kivusta. Kätiö sanoi että ei tämä nyt noin kamalaa voi olla, taidat olla turhan herkkä. Leikkaussaliin mentiinkin sitten tosi vauhdilla ja siellä henkilökunta sai mieleni rauhoittumaan. Ja tyttö syntyikin terveenä ihan vihreän lapsiveden keskeltä. Lääkäri sanoi, että leikkaus tehtiin juuri oikealla hetkellä. Sairaalassa vietimme 5 päivää. Ja koko tänä aikana kätilö kävi kerran luonamme, vaikka oli työvuorossa. :'( :'(