Huonoja kampaamo kokemuksia?

|O |O |O Mulla tänään.
Tais olla kampaajalla kiire |O |O Olis voinut sanoa saatanx :kieh:

Piti tehdä leikkaus ja raidat :whistle: siinä meni noin tunti, koko pään raidoissa siis, ja folio loppu kesken..... siinä ensimmäinen moka.

Ajattelin jo siinä vaiheessa kun se alko laittaa sitä värii että onko se noin nopee vai kiire johonkin....

No sit värin pesu.... shampoon nakkas päähän ja huuhto jotenkuten, ei edes hoitoaineelle tainnut olla aikaa, sitten yritti harjalla alkaa kampaamaan sitä takkupesää mikä siitä tuli, silmissäkin oli mulla shampoota ja pyysin paperii ni siinäkin kesti :kieh: :kieh:

No sitten se kysy paljonko leikataan ja sanoin, että 5 cm. No pyysi nouseen ylös, ja luulin että kait se sit vähän tasottaa alussa vai miks ihmeessä sitä pitää seistä, vai onko kampaajilla eri konsit en tiedä....

No se leikkaus kesti max 5 minsaa, ei edes kysynyt haluunko jotain mallia tai muuta |O |O Luulin että se eka leikkaa vähän ja sitten malliin mut ei, kun se oli sitten yhtäkkii valmis ja hirvees kiiressä alko föönään, ja se harja juuttu hiuksiin koko ajan ja olin ihan räjähtämispisteessä niin sanoin että mulla on kiire ei tarvii föönätä. |O |O |O |O |O |O Ampasin kotiin suihkuun peseen hiukset kunnolla siitä raita-aineesta ja sitten laitoin hoitoaineen. Oli vika kerta siinä kampaamossa |O |O

Tämä ei tosin tapahtunut Suomessa joten en mitään haloota nostanut, mutta todella ammattitasoinen kampaaja oli kyseessä joka on saanut kehuja ja kaveri mut sinne suunnilleen pakotti kun se sitä niin kehui. Ja kun he ovat ystäviä niin en senkään takia nostanut meteliä.
 
Suomessa tapahtunut v.2000:
menin varattuun aikaan hiustenvärjäykseen, no, saihan se oikeen värin, mutta jätti koko päänahan ja 3cm hiusrajasta pesemättä kun huuhto väriä :eek:
Kotona jouduin huuhtoo itse, kun tää "kampaaja" laittoi mut kotiinpäin otsa puolipunaisena :eek:

Eikä siinä mitään jos olisi ollut joku kaveri värjäämäs, mutta ihan kampaamon omistaja :eek:
 
Mä sain aikasemmin täältä erittäin erittäin hyvää palvelua toisesta ja halvemmasta kunnon salongista, en ollut koskaan saanut yhtä hyvää leikkausta kuin siellä mutta kaverin suostuttelemana menin nyt kokeileen :kieh:
 
nuu nuu
Tapahtunt 1998 kampaamo juustissa.Ja omistaja itse leikkasi mun hiukset tosi lyhyiksi vaikka sanoin ei poikatukkaa...Kylmät väreet meni kun näin tyypin bb talossa vihaksi meinasi pistää..
 
Rukoilijasirkka
:( Karsea...

Mä olin kerran kampaamossa, jossa pyysin vain lyhentämään etutukkaa ja ottamaan latvasta ihan vähän. Kampaaja sanoi, että tukkani on aika järkky, naureskeli mulle, sanoi, että on tosi huonossa kunnossa ja koko ajan piikitteli.

Harjaamisen aloitti aina päänahasta, niin, että paljon terveitä hiuksia irtosi ja sitten vielä painoi harjan tosi lujaa kiinni päänahkaan, niin että todella sattui. :eek:

Kun alkoi leikata tukkaa, niin leikkasi kokonaan eri mallin ja yritti väkisin keventää etutukkaa, vaikka nimenomaan kielsin. No eipä maksanutkaan kovin paljoa, mutta mun mielestä sen ois kuulunut maksaa paremminkin mulle.
Tuntui ihan, että se ämmä vihasi mua heti kun näki mut.:(



Käyn mieluummin kalliissa kampaamossa, missä mulle tarjotaan kahvia ja suklaata, ollaan tosi kohteliaita ja ystävällisiä ja kuunnellaan mun omia toiveita. Lopputulos on aina ihana, eikä kampaajalla ole ikinä kiire.
 
Yksi juttu
Olin kampaamossa ja mulla oli sillon joskus nuo juhlat päättäjäispäivänä ja olin kampaamossa ja pyysin että laittais... no en osaa selittää minkälaiset kiharat, näytin joka tapauksessa sen kuvan ja olin ennenkin laittanut kampaamossa kyseisen näköisen tukan kiharoilla. No mutta, tä kampaaja sitten puheli mulle jotain että kuinka omat päättäjäisjuhlat meni vuonna .... ja vuonna ... ja viellä vuonna ..... en ite kyllä kuunellu. Tä sitten kiharsi mulle semmoset ihan hirveen näköset kiharat ja näytin ihan karseelta pelleltä, ei kyllä tuu toista käyntii tuolla kampaajalla, menin kyllä samantie kotiin kun ehdin, koska kampaamo oli tosi lähellä kotoa, ehtisin juuri ja juuri suoristaa hiukset, ja laittaa ne nätisti. Koska heräsin aikaisin ja menin kampaamoon joten ehdin mainiosti suoristamaan hiukset. No kiharsin ja laitoin sillee tosi nätisti, ja tuli koulussa paljon kehuja silleen. Ei ois kyllä tän kampaamokäynnin jälkeen tullu hirveesti kehuja hiuksista. Onneksi varaudun mennä aikaisin kampaamoon, ja nykyään saan mahtavan lopputuloksen :)
 

Yhteistyössä