huonoin joululahja

  • Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kaikki anopin tuoma turha krääsä esim. koriste-esineet. Niitä se tuo tänne kyllä muutenkin kun jouluna. Mut ei voi mitään sanoo kun sit alka ties kuinka pitkä mykkäkoulu. Pikku hiljaa niitä sitten hävitän kun ei se montaa vuotta muista mitä se on tuonu ja miksei niitä näy missään.
 
Rukoilijasirkka
Jotain kirpptorilta ostettua. :( siis ku ei mulle pakko oo mitään hankkia ja samalla rahalla saa sen suklaalevyn, josta olen taatusti onnellinen.
Niin ja mainittakoon, että se taisi olla joku pieni nukentapainen ja likainen, siis sain sen aikuisena.
 
No tuota... käytetty parikymmentä vuotta vanha puuteri ja käytetty saippua, sekä käytetyt pestyt muovishampanjalasit. :LOL: Ei sais nauraa... meidän mummo vaan on niin PIHI, eikä oikein tiedä mikä on sopivaa antaa lahjaksi ja mikä ei. Enkä tiedä oliko jo silloin dementoitunut sen verran että se olisi johtanut tähän...
Joulua taas odotellessa... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Joo käytetyt lahjat on huonoja, ellei kysymys esim. keräilyrahoista tms!
Ja samalla hiukan hupaisiakin :LOL: .
Meillä kyllä saa näitä mummon antamien lahjojen avaamista hieman jänskätä, ettei vaan purskahda hänen nähden nauruun jos jotain oikein hauskaa ilmestyy.
Siskoni kun sai häneltä käytetyt alushousut ja silmäpaoilla olevat ohuet sukkahousut.
 
pallero
exä antoi _rihkama_korvikset... YYÖÖK.Ja niissä oli sellaiset klipsuttimet, eli ei tarvinnut edes reikiä korviin. siskon kanssa naurettiin jälkeen päin pissat housussa, kun niitä esittelin. (olin siis vähän yli parikymppinen). Ja sen exän suku toi ihan kummallisia lahjoja jouluna, esim. hymytyttö ja -poika tyyliset patsaat... Mulle paksu hiuspanta (olin siis yli 20-v) ---nykyinen ukko tosin yltää melkein yhtä hyviin suorituksiin. Paras häneltä: mulle synttärilahjaksi romaani, joka kertoi yksinhuoltaja-äidistä, joka sai lopulta naimisissa olevasta mies-sala-rakkaasta oman. Kysyin, että yrittääkö kertoa kirjalla mulle jotain? oli valinnut sen kannen perusteella.
 
Minä sain lapsena isovanhemmilta lahjaksi kilon mandariineja, ja pikkuveli sai kilon purkin ananasta :LOL: Tätä lahjavalintaa perustelivat sillä, että tykättiin niin kovasti noista hedelmistä silloin :D Ollaankin naurettu noille lahjoille monesti jälkikäteen..
 

Yhteistyössä