Huonoin iskurepliikki jolla teitä on yritetty iskeä

• Viestiketjun aloittaja jjeh
  • Ensimmäinen viesti
Mua ja mun miestä yks kaveri onnitteli baarissa kihlauksen johdosta. Tulevan mieheni poistuttua hetkeksi paikalta alkoi kyseinen heppu sanoa, että minulla olisi sinulle niin paljon enemmän tarjottavana elämään.
En tiiä yrittikö iskeä vai mitä. Ei ainakaan onnistunut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
yhes baarissa joku äijä norkoili naisten vessan lähettyvillä, ja kun tulin vessasta ja olin tupakkaa just sytyttämässä se kysy multa et käytsä useinkin pissalla? mä katoin sitä :eek: ja kysyin et ai miten niin, ni se sano: noku sun kanssas olis kiva jutella uudestaankin.. :eek:

enkä käyny ihan vähään aikaan uudestaan vessassa :whistle:
Ihana, nauraa vedet silmissä.
Että noilla toopeilla välähtää.

jooh
Mies: Mä haluan rakastella sua ( ja kaunista ihanaa juttua perään )
Minä: Olen naimisissa, ei kiitos.
Mies: ( yrittää uudelleen)
Minä: Tarkoitin mitä juuri sanoin.
Mies: ( vinkuu ja kitisee) " ketään ei anna mulle pillua"
(hetken päästä) Pliis anna nyt. Mä tiedän, että säkin haluat.
Minä: :X

Mua tuli sukulaismiehen synttärijuhlissa joku känninen vieras mies jututtamaan. Kehui, et onpa mulla upea kaulakoru kaulassa, ja että siitä osaa ennustaa. En ehtinyt mitään hyväksyntää asialle antaa, kun mies alko selittämään... "Pohjoinen, itä , etelä, länsi (ja viittelöi korun edessä kädellään). Lämpö...tunne...sielu...korussa on sielu... Mut seuraavaksi mun täytyis nähdä sun rinnat, et voin ennustaa enemmän" :eek:
:LOL: :LOL: Arvatkaa näytinkö :whistle: :LOL:

Mieleen jäi
Vähä varttuneempi tyyppi, joka tuli sanoon et "pakko sanoa et on niin hyvät rinnat, että tällaista pienimu**istakin ottaa eteen". En tienny itkeäkö vai nauraa;D

kolmen äiti
Mä taas oon kuullu tälläsen jutun:

Tapahtu ylläri, ylläri baarissa...

"tyyppi otti juomalasista jääpalat, tiputti ne maahan ja polkas jalalla jääpalat murskaks, ja totes että: nyt on jää rikottu väliltämme" ...voi elämä! :)

ei tainnu irrota, ei...

Rukoilijasirkka
Mua ei yritetä iskeä. Yleensä mulle ilkeillään tai joskus joku voi kännissä tulla sanomaan jotain. Yleensä niillä menee pasmat sekaisin, kun niille vastaa ystävällisesti. :(

Eih!
Siis näytättekö te hutsuilta, joille voi sanoa mitä tahansa? Fiksun näköistä naista en vaan usko että tollaset idiootit edes lähestyy. Kyllä koira koiran tuntee sanotaan ja niin varmaan näissäkin tapauksissa.

hah
Alkuperäinen kirjoittaja Eih!:
Siis näytättekö te hutsuilta, joille voi sanoa mitä tahansa? Fiksun näköistä naista en vaan usko että tollaset idiootit edes lähestyy. Kyllä koira koiran tuntee sanotaan ja niin varmaan näissäkin tapauksissa.
Sä taidat vaan olla niin ruma et sua ei lähesty kukaan, voi voi

manna
mä oon niin syntymävihaisen näköinen (ts. ruma) että rauhassa saan olla baaareissa ja muutenkin. Mun oma mies iski mut tyyliin, mun on pakko päästä teille yöksi tai mä joudun lähteen niin kuin tuhkimo. (viimeinen bussi kotiin lähti silloin)

"Minä mieluummin roikkuisin pää alaspäin ristillä ja hikoilisin verta kuin menettäisin sinut"

Yhdenillan jutun jälkeen jätkä laittoi 39 tämänkaltaista tekstiviestiä mulle yhden työpäivän aikana :headwall: Lopahti kiinnostus tyystin jostain kumman syystä.

Viime talvena oltiin miehen kanssa kattomassa Topi Sorsakoskea, menin hakemaan meille tiskiltä juotavaa ja vieressäni oli ihan ok:n näköinen äijä. Keskustelu meni näin:

mies: - Miten on ilta mennyt?
minä: - Kiitos hyvin!
mies: - Joo, tässä alkaa ilta olla lopuillaan joten en hukkaa aikaa; mulla on hotellihuone tuossa yläkerrassa, lähdetkö sinne?
minä suu auki: - Juu en, kaks asiaa sulle; näytänkö niin halvalta että sun mukaan lähtisin ja toisekseen jos et huomaa, mulla on sormus sormessa!
mies masentuneena: - Ainahan sitä saa kysyä.

:eek:

Yhteistyössä