Huonoin iskurepliikki jolla teitä on yritetty iskeä

  • Viestiketjun aloittaja jjeh
  • Ensimmäinen viesti
Mies oli avannut housujensa vetoketjun, vetää mun kättä kohti haaruksiaan ja olisi pitänyt hyväillä. :snotty: :kieh: Ja siis siinä oli muitakin, eivät vain nähneet pöydän alla tätä tilannetta. :kieh:
 
Yks jätkä puhu p*skaa mun miehestä mulle ja kun sai meidän välit kireiks, niin sitten pyyteli mua pitsalla ym. kanssaan... Juu, en lähteny ja sen puheet osottautui valheiks jotka keksi jotta ois saanu mut.

Yks jätkä osti samanlaisen auton kun mulla ja laitto äitinsä ostamaan samanlaisen auton kun mun porukoilla. Luuli että tie mun sydämeen käy autojen kautta... ei tod. käyny.

Sit on näitä normijuttuja jotka on mun mielestä kans huonoja: Yks riisu paidan mun edessä ja sano, että on jonkunpaikkakunnan komein mies ja vois mulle kroppansa antaa käytettäväks :x :x Kiitos, mutta ei kiitos!
"Mulla on iso sänky ja hyvä jousitus" " Mulla on tosi upee urheiluauto, lähtisitkö huomenna ajelulle" jne.
Kerran sain yhdeltä asiakkaalta lahjaks hajuvettä ja alushousut (onneks ne oli uudet, vaikka roskiin lens silti ), kun olin kaupan kassalla töissä. Siihen pakettiin oli kirjoitettu runokin, tosin enää en muista miten se meni. Lopussa oli sit treffiehdotus.

 
v
"siis mitä, nyt hymyilet mulle, hymyile!" ja minä sitten väkinäisesti irvistämällä hymyilin ja ajattelin, et mitähän tuo ajaa takaa. "vautsi, siis vautsi, sulla on hymykuopat, mä voisin kaivautua niihin" Ja meikä lähti kiireesti pois.
 
Moonbell
"Se veit mun sydämmen, saanko mä sun yhteystiedot? Kun näin sut tossa tanssimassa niin tiesin et oot mun." heh, enkä muuten ole ton. :D Ymmärs kun sanoin et ei kiinnosta.

Ja sit oli yheltä muutamia niin hienoja, sivistyneitä, runollisia ja suloisia viestejä etten niitä tässä ala kertomaan. Tämä tyyppi kun asuu edelleen mun sydämessä, vaikka rakastankin toista ja minulla on lapsi. Siitä kun ei valitettavasti olisi tullut mitään.
 
no joo
Istuttiin kaverin kanssa opiskelupaikkakunnan baarissa perjantai-iltaa. Siihen tuli pari nuorta miestä ja käytiin seuraavanlainen "keskustelu": -Ootteko opiskelemassa tuolla n.n. koulussa? -hmm. joo. -Asutteko koulun asuntolassa? -joo. -Mennään teille naimaan!
 
vieras
Kun olin nuori ja nätti ja keskiviikko iltana kaverini kanssa siiderillä paikallisessa juottolassa tuli muuan inttipoika hieman humalassa meille juttelemaan: "Onks teidän porukat helmii ku ootte noin simpukoita...? Eiku..". Siis ilmeisemmin piti kysyä että onko porukat simpukoita kun ollaan niin helmiä. Aika huono sekin kyllä :)
 

Yhteistyössä