Huonoin iskurepla ikinä

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Hauhau
-"Moi, no oottekste niitä valomerkin jälkeen pilluja?"

Oltiin siis jo kertalleen sanottu illan aikana iskettäjälle että ei kiinnosta, päätti vielä valomerkin jälkeen tulla tarkastaan tilanteen.

äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Hauhau:
-"Moi, no oottekste niitä valomerkin jälkeen pilluja?"

Oltiin siis jo kertalleen sanottu illan aikana iskettäjälle että ei kiinnosta, päätti vielä valomerkin jälkeen tulla tarkastaan tilanteen.
Tää on niinku just näitä, että "WAU, tietty lähden mukaan!" - tunteen aiheuttajia :D

vieras
Mun kohdalle huonoin on "Mä näin viimeyönä unta, että mä tapaan baarissa tytön, jolla on tuollanen kuvio paidassa. Siinä sä nyt olet." "Joo, nyt oot tavannut ja voit painua *piippiippiip*

noh
Joskus menin kuuntelemaan yhtä esiintyjää, enkä tiennyt että kyseessä oli tanssipaikka. Siinä sitten eräs nuorimies tuli hakemaan tanssimaan ja vastasin, että kiitos ja ei, kun olen tullut vain kuuntelemaan tätä esiintyjää. Jonkun ajan kuluttua hän tulee uudestaan, ja vastaan taas samalla lailla. Sitten kun on viimeinen kappale hän tulee taas ja ilmoittaa, että tämä on nyt sitten viimeinen kappale, eikä täällä oikein muitakaan ole kuin hän...

hmm
Yöbussissa yks humalainen nuorimies yritti iskeä tyttöä sanomalla "sun vanhemmat oli varmaan helmiä, kun sä oot tollainen simpukka..." ja sit se jatkoi "eiku ei se noin menny... eiku joo, siis sun vanhemmat oli varmaan simpukoita kun oot tollainen helmi..."

Ei se tyttö lämmennyt.

Yhteistyössä