Huonoimmat lahjat jotka jopa harmittavat

Naapis
Meillä anoppi vetäisi tällä kertaa alta lipan: mieheni sai lahjaksi nuohoussetin!! SIllä kun römyäisi savupiipun, niin johan olisi varmaan tupa täynnä nokea. Siis ei kiitos! Sen homman hoitakoon ammattilainen ja siististi1
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Naapis:
Meillä anoppi vetäisi tällä kertaa alta lipan: mieheni sai lahjaksi nuohoussetin!! SIllä kun römyäisi savupiipun, niin johan olisi varmaan tupa täynnä nokea. Siis ei kiitos! Sen homman hoitakoon ammattilainen ja siististi1
No meilläkin on nuohoussetti ja on kyllä mun mielestä kovin kätevä.
 
Mä sain äidiltä korusetin, mutta ei ollenkaan mun tyylinen :ashamed:
Isot roikkuvat korvikset + samaa sarjaa riipus. Väri kaunis, mutta :ashamed:

Ajatus oli tärkein, tiedän sen :heart:
Äitillä on ollu muutakin ajateltavaa viimeaikoina.
 
Noo... minä kyllä ilahdun niistä Yves Rocherin koruistakin mitä äiti joka vuosi mulle laittaa :xmas: Viime jouluna sain luojan kiitos sanottua, että en pysty käyttämään sitä hemmetin shampoota jonka se on joka vuosi mulle laittanut ja se ryppyvoide mitä myös tulee jokavuosi on nuoremman ihmisen iholle hieman turhan rasvaista ja että mulla on sitä jo monta purkkia varastossa :xmas: Ja ihme ja kumma: tänä vuonna ei tullut shampoota eikä rasvaa =)
 
näin meillä
mä työnnän kaikki ylimääräset krääsät mitä tulee jonkun tilauksen kylkisäisenä niin suoraan mun äidille, joka vie johonkin kissanristiäisten arpajaisiin kiertoon ne. samoin ei toivotut lahjat menee kans sinne
 

Yhteistyössä