Huonoa reklamaatioasioiden hoitoa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ennen näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ennen näin

Vieras
Laitoin juuri viestiä takaisin Wiledan kertakäyttöhanskoja koskien....tapaus meni näin...jo joulukuussa otin yhteyttä sähköpostitse kun hanskoissa tosi paljon viallisia ja heidän pyynnöstään lähetin ne tutkittavaksi. Liki kahteen kuukauteen ei ole kuulunut mitään ja eilen laitoin postia että missä viipyy vastaus???
Nyt vastattu että asia käsitelty ja postia lähtee tänään.

Olisiko lähtenyt jos en olisi ottanut yhteyttä....aika sopiva ajoitus.

Toinen oli joku aika sitten kun perunasipulipakasteesta löytyi puukalikka. Sama juttu ei kuulunut palikan lähetyksen jälkeen yli kuukauteen mitään ja kun asiaa kyseltiin niin vastaus alkoi...aika rientää, tänään laitettu selitystä jne plaaplaa.

Eli ö-mappiin joutuvat, ei mitään kiirettä nykyään - vai onko reklamaatioita NIIn paljon nykyään...

toiset ihmiset valittaa joka asiasta, pienistä ja jopa ihan turhista, niin reklamaatiojonot ruuhkautuu. sit tollaset oikeet rekkulat jää sinne jonoon odottelemaan ihan turhaan.

Oon huomannu että paljon on noita viallisia juttuja, meilläkin eilen sikanautasäilykkeessä iso nahanpala mukana, ei oo koskaan ennen ollu. Ja muissakin on ollu ylimääräisiä enemmän kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja ad:
toiset ihmiset valittaa joka asiasta, pienistä ja jopa ihan turhista, niin reklamaatiojonot ruuhkautuu. sit tollaset oikeet rekkulat jää sinne jonoon odottelemaan ihan turhaan.

Juu, mutta ne "turhat" jos niitä nyt on? niin nehän pitäisi laittaa jonon hännille ja isompiin vastailla heti - kuten ennen on tehty.
Mä valitan kyllä aina jos aihetta - en nyt rupee P'skasta maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, mutta ne "turhat" jos niitä nyt on? niin nehän pitäisi laittaa jonon hännille ja isompiin vastailla heti - kuten ennen on tehty.

Kyllä niitä turhiakin on. Kokemusta kun satun aina välillä reklamaatioita käsittelemään. Esim sähköisesti lähetetyt reklamaatiot on sähköpostissa ja niitä sieltä saapumisjärjestyksessa puretaan. Myös postilla tulleet käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ne käsitellään saapumisjärjestyksessä eikä heitellä sivuun odottelemaan.

Ok, mutta mistä sitten johtuu että heti kyllä asia hoituu kun perään kyselee - ykskaks se on käsitelty ja just seurv.päivänä lähtee selitys/hyvitys tms.
Eli otetaan se välistä kun "unohtui" ...

Yhteistyössä