V
Vittumainen asiakas
Vieras
Oltiin perjantai iltana Itiksen mäkkärillä syömässä. Tilattiin kahdet lasten ateria ja yksi bicmac aterian. Kassalla naismyyjä oli aika näreän näköinen ja hyvin vaivalloisesti tuli se "hei" sana. Lasten tuoteet ei laitettu boksiin ja eikä kysytty, että mitä leluja laitetaan vaan myyjä antoi kaksi samanlaista lelua. Kun päästiin pöytään niin ranskalaiset olivat nahistuneita ja kylmiä. Miesmyyjä toi meidän hampurilaiset pöytään, ja samalla kerroin hänelle, että voisko ranskalaiset vaihtaa kun ne ovat vähän kylmiä ja nahistuneita. Myyjä vastasi kehottamalla, että menisimme itse sinne kassatiskille vaihtaa ne ranskikset. Noh, kassalla oli sen verran jonoa, että päätimme odottaa hetken ja sillä aikaa syötäis hampurilaiset ensin. Ei kauan mennyt niin myyjä oli kuin pusikosta hyppänyt ulos ja HEITTI pöydälle uudet ranskalaiset. Ranskalaiset levisivät pöydälle ja lasten kaulaliinat piti poimia ylös lattialta, ja kaikki vieruspöydällä olevat asiakkaiden nähden. Vielä olisin siettänyt sen, että ranskalaiset levisivät pöydälle mutta se, että piti muiden asiakkaiden nähden itse poimia kaulaliinat maasta oli jo nöyryyttävää. Itse olen ollut Keskustassa ravintoloissa töissä salipuolella ja kaikenlaisia vaativia asiakkaita on tullut kohdattua mutta aina olen ollut(ravintolan omistajan mielestä) kunnialla hoitanut työn loppuun. Muistan vielä kun kerran eräs omistaja sanoi, että mikä on asiakaspalvelua: kun asiakas astuu ovesta sisälle niin hän on kuningas, ja kohtelu on sen mukaista meiltä.
Tällä kertaa me asiakkaina oltiin enemmänkin narreja...
Mielelläni kuulisin näkemyksenne
Tällä kertaa me asiakkaina oltiin enemmänkin narreja...
Mielelläni kuulisin näkemyksenne