Huono vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen useana yönä nyt nähnyt jotain unta liittyen mieheni ystävään. Unessa aina tämä mies haluaa minua. Ja välillämme sutinaa.

Myös tässä normielämässä hän usein katselee minua ja puhuu kauniita. Ei tosin mieheni kuullen vaan kahden kesken. esim jos käy työpaikallani. Flirttailee ja lirkuttelee.

Itse poden tästä huono omatunto sillä rakastan miestäni. Miksi uniini tulee tuollaisia?? En ole sanonut miehelle mitään tämän kaverin flirteistä sillä en halua pahoittaa tämän mieltä.

Ja miksi mieheni parasystävä käyttäytyy noin?? Meillä on yksi lapsikin ja toinen kovaa vauhtia kasvamassa. Ja yhä edelleen tämä ystävä on sellainen. Katselee sillä silmällä vaikka olen raskaana!! Mitä ihmettä se edes näkee raskaana olevassa naisessa???

Ethän sinä oo mitään väärää tehnyt jos et kerran ole ihastunut miehesi ystävään.... Unet on vaan unia, niille ei kukaan mitään voi....

Älä anna miehelle tilaisuutta flirttailla, puhu aina vaikka kun änkee työpaikallesi lapsistasi, tai siitä mitä teitte viikonloppuna rakkaan miehesi kanssa ja kuinka ihanaa teillä on jne... Eiköhän tajua ettei sua kiinnosta....

Tai sitten sanot suoraan tälle miehesi ystävälle ettet pidä siitä miten hän puhuu sinulle...

Alkuperäinen kirjoittaja koettu on:
huomaan ap sun tyylistä kirjoittaa yms että suaki vähä kiinnostaa tää kaveri?

En nyt sanoisi että kiinnostaa. Onhan hän mukava ja komea. Muttei vedä vertoja miehelleni.

Näen hänessä hyviä puolia mutta mysö huonoja joista en pidä. En koe olevani millään lailla ihastunut häneen.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ei uniaan voi itse valita eikä vieraan ihmisen käytöstäkään (oman käytöksensä voi). Et ole huono vaimo ainakaan noilla tiedoilla.

mutta mistä nuo unet tulevat ap:n uniin? jos ei siis itse koskaan ajattele tätä miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei uniaan voi itse valita eikä vieraan ihmisen käytöstäkään (oman käytöksensä voi). Et ole huono vaimo ainakaan noilla tiedoilla.

mutta mistä nuo unet tulevat ap:n uniin? jos ei siis itse koskaan ajattele tätä miestä..

Entä vaikka ajatteleekin? Ei ajatuksiaankaan voi valita; väärät ajatukset voi kyllä yrittää unohtaa, mutta onnistuminen ei ole taattua. Teot voi valita.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Entä vaikka ajatteleekin? Ei ajatuksiaankaan voi valita; väärät ajatukset voi kyllä yrittää unohtaa, mutta onnistuminen ei ole taattua. Teot voi valita.

mä olen henk.koht sitä mieltä että jo tuollaiset ajatukset ovat törkeitä omaa miestä kohtaan.

No ei ehkä liity ap:n uniin, mutta itse näen välillä todella sekoja unia jotka ei liity mun elämään millään lailla... Esim. yritin lukita ovea karhuilta jotka yrittävät tappaa minut ja osasivat siis ilmeisesti avata oven kun sitä kerran yritin lukita... En tosiaan ole kohdannut elävää karhua ikinä... Jostain ne vaan uniin silti putkahti.... vai olenko sekoamassa?!?!

Haluan ainakin uskoa ettei uniin voi vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En nyt sanoisi että kiinnostaa. Onhan hän mukava ja komea. Muttei vedä vertoja miehelleni.

Näen hänessä hyviä puolia mutta mysö huonoja joista en pidä. En koe olevani millään lailla ihastunut häneen.

Sano sille äijälle ettei kiinnosta sen lirkuttelut, hukkaan menee löpinät kun sulle juttelee.
Jos et sano mitään saattaa tää mies luulla että pidät siitä kun tulee lirkuttelemaan ja tuijottelee sua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sano sille äijälle ettei kiinnosta sen lirkuttelut, hukkaan menee löpinät kun sulle juttelee.
Jos et sano mitään saattaa tää mies luulla että pidät siitä kun tulee lirkuttelemaan ja tuijottelee sua.

Kun hän tulee näin lirkutteleemaan olen kuin en huomaisikaan tai kuulisikaan mitä hän sanoo ja palvelen kuin mitä tahansa asiakasta. ystävällisesti mutta asiallisesti.

Unet on joskus outoja.. asian vierestä, näin sellaista unta että hukuin ja tunsin kun vedin vettä keuhkoihin ja leijuin ruumiistani pois! enkä mä hukkumista miettiny ku nukkuu menin..

Itsellä myös tuota, näin unta mieheni kaverista. Olen joskus ollut ihastunut häneen, mitään ei koskaan tapahtunut, en edes paljastanut kellekään asiaa. Nyt sitten näin unta että harrastimme seksiä, en ole edes koko jätkää ajatellut.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa:
Itsellä myös tuota, näin unta mieheni kaverista. Olen joskus ollut ihastunut häneen, mitään ei koskaan tapahtunut, en edes paljastanut kellekään asiaa. Nyt sitten näin unta että harrastimme seksiä, en ole edes koko jätkää ajatellut.

kylläpä olet törkeä miehellesi kun et kerro

Totta puhuen miksi kertoisin? Olen hetkellisesti pitkässä suhteessa ollut ihastunut, ajatus ainoastaan ollut päässäni. Unilleni en mitään voi. Joten miksi kertoisin miehelleni, joka ehkä muistaisi asian joka kerta kun kaverinsa kanssa olisi tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samaa:

kylläpä olet törkeä miehellesi kun et kerro

Mielestäni parempi jättää kertomatta, jos näkee tuollaisen unen (eikä silti missään tapauksessa ole muuttamassa näkemäänsä unta todellisuudeksi!). Todennäköisesti mies vain huolestuu aiheetta, jos menee kertomaan.

Unille ei voi mitään. Yritä vaikka ;)
Ja väitänpä, että myöskään ihastumiselle ei voi mitään. Niitä joskus tulee ja menee, sellaista elämä on.

Vaimo ei ole huono nähdessään unta, vaimo ei myöskään ole huono vaikka joskus vähän ihastuisi toisaalle. Vaimo on vähän turake vasta sitten, kun tekee unistaan totta, tai ottaa hassut pienet ihastumiset tosissaan :)

Yhteistyössä