Huono työilmapiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuihjhhjkkhk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuihjhhjkkhk

Vieras
Eli meillä muuttui kuin iskusta työilmapiiri jo ennen lomaa. Provosointia ym. minua kohtaan. Se tehdään myös niin "hienovaraisesti" että vaikea todistaa vain niin että minä tiedän. Minulle kerrotaan esim. toisten sairaslomista, kertojana esimiehen kaveri. Minut halutaan savustaa ulos töistä. Meillä uusi esimies jonka hallitseminen on näkäjään hajoita ja hallitse taktiikka. On myös "kailotettu kovaan ääneen" huhuja että joku jää kohta sairaslomalle ja että jonkun parisuhde tuhotaan. Ja sitten että työnteon ei tarvitse olla kivaa.Tms. Ei vaan pysty enään sitäkään vähää olemaan rennosti. Lisäksi yhden työkaverin läheinen kuoli traagisesti ja olin paikalla kun hänelle ilmoitettiin. Lohdutin ym. tarjosin apua. Mutta nyt tämä työkaveri on käytökseltään muuttunut. Ylinäyttelemistä ja ylipirteyttä ym. Tuntuu että hän jotenkin nyt purkaa minuun omia negojaan.Olen tunnollinen työntekijä ja kiltti. Ja minut halutaan nyt leimata ja provosoida sairaslomalle. En usko että loppuisi siihenkään vielä. Minut myös provosoidaan sanomaan asioita..esim. tämä työntekijä sanoi että kun olen tullut yksin uutena taloon niin en tiedä klikkejä ja että se on todella vaikeaa. olen kärsinyt masennuksesta ja tämä alkaa nyt olemaan vaan jo inhottavaa.

Tälläistä on nähtävissä, varsinkin sosiaali-ja terveysalalla. Se on todella surullista, että halutaan tehdä raskaasta työstä vieläkin raskaampaa. Aikuiset ihmiset. Työn ei pitäisi olla jatkuvaa huonoa oloa huonosta ilmapiiristä. Se on hyvin tärkeätä jaksaa täällä tälläisina aikoina. Se on jo tarpeeksi pahaa nähdä pahoja unia seuraavasta työpäivästä, ja pelkoa siitä että mitä nyt taas tulee vastaan.

Yhteistyössä