huono palsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja back 2 suomi24?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

back 2 suomi24?

Vieras
Mä luulin että täällä kaksplussal on järkevämpää porukkaa toisin ku suomi24.ses... mutta väärässä olin.. Oiskohan mitään muuta järkevämpää keskustelupalstaa? Kaikki täällä on niin kyyrpiintyneitä, v-mäisiä ja aina syyttelemäs jos kirjottelee tai kysyy jtain.... hohhoijaa.... :/

suomi24:lla vasta skitsoa porukkaa on... Tuntuu että siellä on vaan syrjäytyneitä ja katkeria mielenterveysongelmaisia :( Ja käykää kurkkaa sitä sinkkupalstaa, jotkut niistä miehistä on oikeasti tosiissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Cheerio:
suomi24:lla vasta skitsoa porukkaa on... Tuntuu että siellä on vaan syrjäytyneitä ja katkeria mielenterveysongelmaisia :( Ja käykää kurkkaa sitä sinkkupalstaa, jotkut niistä miehistä on oikeasti tosiissaan.

Totta. Kyllä tää plussa monet palstat voittaa :)

Se riippuu ihan mitä on hakemassa. Minä olen ihastunut tämän palstan huumorintajuiseen meininkiin. Jos hyviä nauruja haluaa vakavan jutun lisäksi, niin täältä sitä löytyy:) Niitä v-mäisiä ihmisiä löytyy taatusti joka paikasta, mutta siinä ne menevät joukon jatkona, jos porukka osaa suhtautua niihin oikein (niin kuin minusta täällä). Suomi24:llä ihmiset provosoituvat tosi herkästi ja alkavat haistatella takaisin (se on maailman turhinta hommaa) ja varsinainen keskustelu jää siinä kokonaan jalkoihin. Tämän palstan heikkous on minusta siinä, että keskusteluketjut tyrehtyvät yleensä siihen, kun vuorokausi vaihtuu vaikka aihe olisi mitä kiinnostavin. Jos haluaa jotain oikein pitkäjänteistä, niin kannattaa valita sellainen sivusto, mille pitää kirjautua. Esim. Helistin.fi tai vau.fi ovat hyviä sellaisia.

Jos kysyy jstain esim vauvaan tai imetyksiin liittyvistä asioista niin het tulee tyliin "miksi lopetit" elä lopetan vielä", vieläkö sun lapsellas on tuttipullo, meillä ei oo ollu vuosiin buaahhaaaa.

...ja sit teini-ikäiset antaa hyviä neuvoja lastenkasvatuksesta ja kauhistelevat lasten käyttäytymistä jne. nää kyl tunnistaa kaukaa, kun on vähän aikaa täällä palloillut.

Yhteistyössä