Huono omatunto (lapsen hoito)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Mulla on 10kk ikäinen lapsi ja alotin osa-aikaisen työn, joka kestää yhteensä 5viikkoa. Mä teen 2-4h päivässä +työmatkat ja näin ollen lapsi joutuu olemaan hoidossa tuon ajan. Joskus mies pääsee hakemaan aikaisemmin, jos ei oo reissuhommissa (ja mahdollisuuksien mukaan yritetään saada mahdollisimman vähä hoitotunteja esim. jos voin mennä töihin vasta, kun mies pääsee omasta työstään, niin vien lapsen suoraan isälleen). Hoitajana toimii minun sisko, joka on tuttu ihminen kyllä lapselle, päiväkotiin/tuntemattomille en näin pientä olisi edes vienyt.

Nyt on eka viikko töitä takana ja minä oon töistä innoissani mutta on ihan järjettömän huono omatunto tuon lapsen puolesta, kun joutuu sen pari tuntia olla hoidossa 3-5päivänä viikossa. :|

No kuule mitäpä jos nyt vaikka sitten jos ilmoitat heti maanantaina ettet voikkaan tulla enää töihin, kun podet huonoa omaa tuntoa.

Sulla on ongelma tasan korvien välissä. Eli olematon ongelma!!!

mä kyllä ymmärrän ton.
Mun kuopus on vuoden, ja olin ihan vasta muutaman viikon töissä, ja voin kertoa, että oli huono omatunto. Lapset olivat kyllä kotona vuoroin siskoni ja isänsä hoidossa. Mä tosin jouduin tekemään välillä pitkää päivää, jolloin olin myöhimmillään vasta kuuden jälkeen kotona, siitä tunsin erityisesti huonoa omatuntoa.

Yhteistyössä