Huono ja oksettava olo ja enkä ole raskaana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla samanlaista ollut loppukesästä asti. Olen laihtunut tänä aikana 10kg (tosin olin vähän ylipainon puolella aiemmin, että ei haittaa sinänsä) Ei vaan maistu ja joskus syönnin jälkeen tulee tosi huono olo :( Toisina päivinä maistuu vähän paremmin eikä pahaa oloa syönnin jälkeen. Kierukka mulla ollut jo 3,5vuotta joten tuskin siitäkään kohtuu enkä ole raskaanakaan kun ei ole vatsa kasvanut näiden 5kk aikana. Mietin samaa, että mistäköhän johtuu ja milloinkahan menee ohi...

[QUOTE="sama";22867824]Mulla samanlaista ollut loppukesästä asti. Olen laihtunut tänä aikana 10kg (tosin olin vähän ylipainon puolella aiemmin, että ei haittaa sinänsä) Ei vaan maistu ja joskus syönnin jälkeen tulee tosi huono olo :( Toisina päivinä maistuu vähän paremmin eikä pahaa oloa syönnin jälkeen. Kierukka mulla ollut jo 3,5vuotta joten tuskin siitäkään kohtuu enkä ole raskaanakaan kun ei ole vatsa kasvanut näiden 5kk aikana. Mietin samaa, että mistäköhän johtuu ja milloinkahan menee ohi...[/QUOTE]

Ja mullakin sama juttu! Ollut nyt pari kuukautta. Aina silloin tällöin tulee nimenomaan syömisen jälkeen tosi etova olo. Tuntuu siltä, että nyt alkoi joku vatsatauti, vilunväristyksiä ja oksettaa. Mutta kun tunnin verran makaa sohvalla viltin alla, menee ohi. Ja tällaista siis vaan ehkä max. kerran viikossa.

Mäkin olen laihtunut paljon, mutta sen pistäisin imetyksen piikkiin (mulla on 6 kk vauva).

Just mietin, että pitäiskö johonkin lääkäriin vaivautua tän asian kanssa.. voiko tällainen olla oire jostain syövästä tai muusta vakavasta? :o

Siis en tiedä mutta minulla oli kaikkea pientä outoa ja nyt löytynyt kihomatoja.......tein myös jatkuvasti raskaustestejä.....haluaisin vaan että ihmiset pitää edes mahdollisena noita kihoja koska
ovat lapsiperheissä yleisiä. Älä panikoi tuli vaan oma tapaukseni mieleen....

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!;22867871:
Ja mullakin sama juttu! Ollut nyt pari kuukautta. Aina silloin tällöin tulee nimenomaan syömisen jälkeen tosi etova olo. Tuntuu siltä, että nyt alkoi joku vatsatauti, vilunväristyksiä ja oksettaa. Mutta kun tunnin verran makaa sohvalla viltin alla, menee ohi. Ja tällaista siis vaan ehkä max. kerran viikossa.

Mäkin olen laihtunut paljon, mutta sen pistäisin imetyksen piikkiin (mulla on 6 kk vauva).

Just mietin, että pitäiskö johonkin lääkäriin vaivautua tän asian kanssa.. voiko tällainen olla oire jostain syövästä tai muusta vakavasta? :o

Lääkäriin menoa mäkin olen harkinnut. Voikohan kilpirauhasen toimintahäiriö aiheuttaa tällaista? Mutta en ole vielä saanut aikaiseksi, kun muuten kuitenkin tunnen oloni olevan hyvä, en tunne itseäni mitenkään sairaaksi ja jaksan kuten ennenkin.

Mulla tulee tuollaisia joskus sellaisina pöivinä kun olen syönyt paljon makeutusaineta. Eilen viimeksi.
Join monta isoa mukia fun light mehua ja pepsimaxia. Olen yhdistänyt tuon pahan olon niihin.