oksettava olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksetus

Vieras
Minulla on ollut jo n. 3 viikkoa oksettava/etova olo. Ja se ajoittuu etenkin aamuun ja päivään. Esim. tänäänkin oli tosi lähellä ettei pitänyt mennä oksentamaan.
Ja en tosiaankaan usko olevani raskaana joten kyselen vähän että mistähän voisi olla kyse, onko jollain ollut vastaavaa!?
Mietin jo tässä että pitäisköhän mennä lääkäriin, ei minulla ole koskaan ennen ollut tälläistä.

Mulla oli tossa jonkin aikaa sitten vastaavaa. Paha olo osui kyllä aina illalle ja oksennus meinasi aina tulla.. Lueskelin sitten netistä että kyseessä voi olla mahakatarri(vatsahaavan tyyppinen vaiva) tai joku vastaava.. :D en enää muista.
Lopetin energiajuomat ja kahvin, rasvaisen ruoan ja aloin syömään kaurapuuroa. jo heti seuraavana päivänä helpotti!
Jos siis käytät jotain noista tuotteista, voi olla ratkaisu vaivaasi. Kofeiini ja rasvainen ruoka sekä tupakointi rikkoo vatsakalvoja ja vatsassa alkaa muhia jonkin tyyppinen bakteeri haavapinnalla, joka aiheuttaa oireet.
Lopeta siis kyseisten tuotteiden käyttö, seuraile tilannetta ja jos ei helpota, mene lääkäriin :)

Yhteistyössä