Huono itsetunto vs. Nautinto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nonna

Vieras
Olen seurustellun nyt vuoden miesystäväni kanssa, ja nautin seksistä hänen kanssaan. Ongelmani on se, etten ikinä ole saanut orgasmia. En aiempien miesten, enkä nykyisenkään kanssa. Masturboinnillakaan en saa aikaiseksi kunnollista orkkua.. Onkohan minussa jotain vikaa? Tiedän kyllä, että yksi syy tähän on ainakin se, että jännitän koko ajan - en pysty rentoutumaan täysin kun harrastan seksiä. Mietin koko ajan, miten vatsamakkarani hyllyvät ja miten pienet rinnat minulla on - ja että miten mieheni voi pitää minua nättinä.. Tiedän, että tämä kaikki on tyhmää, ja olen mieheni kanssa keskustellut asiasta monesti, mutta en silti pysty täysin rentoutumaan..

Mikä avuksi??

Hyvä kun ainakin tiedätte mistä homma kiikastaa.
Rentoutuminen on se avainsana.
Seksihän on aikuisten leikkiä, niin sitä ei pidä ajatella suorituksena pelkästään.
Älkää asettako sitä orgasmia tavoitteeksi.
Nauttikaa yhdessäolosta ja kosketuksesta.
Onhan kehossa paljonkin paikkoja joihin koskiessa tunnette hyviä tuntemuksia.
Vai eikö ole?
Se hyvänolontunne auttaa rentoutumaan, ja se johtaa myös ennenpitkää orgasmin löytymiseen.

Se on kyllä totta, kun yritämme löytää keinoja, joilla saada aikaan minulle orgasmi, siitä tulee vain suorituspaineita.. Ja siitä taas seuraa se, etten halua tuottaa miehelleni pettymystä, joten alan pikkuhiljaa teeskentelemään yhä enemmän. Toki nautin aivan tosissani kaikesta, mitä hän tekee, mutta en jännitykseltäni pysty kertomaan hänelle mistä pitäisin kenties enemmän..
Ja pidätte minua varmaan täysin toopena, mutta täytyy myöntää, että olen alkanut jopa pellkäämään sitä, että saisinkin joskus sen orgasmin.. Pelkään sitä, miltä se tuntuu, ja jos en pysty hallitsemaan kehoani sen aikana..
Rentoutumisen edistämiseen olen koittanut myös alkoholia, mutta en ilmeisesti riittävästi..

Ensin ihmettelen miksi ei kukaan nainen vastaa tähän ketjuun, vaikka lukijoita on yli 70.

Alkoholinkäytön kannattaja en ole tuossa tilanteessa.
Se rentoutuminen pitäisi löytyä muilla keinoin.
Tuohon vapautumiseen on miehellä kuitenkin merkittäväosuus.
Miehen ei pidä ainakaan vaatia sitä orgasmin tulemista, vaikka se naisen orgasmin näkeminen ja tunteminen on todella miellyttävää.
Aluksi sitä vaan pitää pystyä odottamaan sen toteutumista.

Jotenkin minua hämää tuo, kun seksin aikana ei pystytä puhumaan mitään.
No jos se johtuu jännityksestä kuten sanoitte, mutta mistä tuo jännitys tulee.
Onhan tietysti seksi aluksi uutta ja jännittävää.
Mutta tuon jännityksen voi kokea myös myönteisenä.

Tuskin sitäkään kannattaa pelätä, että se orgasmi olisi liian voimakas ja karkaisi jotenkin käsistä.
Jos se voimakas on, niin silloin siitä varmasti molemmat nauttivat kovasti.
On olemassa sekin vaihtoehto, että orgasmi jää hyvinkin laimeaksi, ja silti nainen siitä nauttii.
Muutama pieni nytkähtely ja se on siinä.

Vaikka se orgasmi jäisikin heikoksi, niin silti voitte tarjota miehelle nautintoa.
Se matkallaolo sinne kohti orgasmia on minulle ainakin kaikein tärkeintä.
Hyväilyt, alastoman ihon kosketus, naisen kiihotuneisuuden näkeminen, pienet eroottiset puheet samalla kun saan koskea häntä jokapaikasta.
Ohjeitakin tuolloin voi myös antaa eikä se latista tilannetta.
Naisen liikehdintä on myös paikallaan, ja silläkeinoin nainen voi myös ilmaista mistä hän pitää.
Vaikka se orgasmi jäisi tulematta, niin silti tuo yhteinen matka tuntui hyvälle.
Ehkä se orgasmi tulee seuraavalla kerralla.

Mielestäni voisitte kokeilla toistenne ihailua.
Muutenkin kerrotte toisillenne mistä asioista pidätte.
Pian teette juuri niitä asioita yhdessä.
Ja se pikkuriikkinen orgasmi tulee aivan huomaamatta, joka saattaa päästä vähitellen täysin valloilleen.

Leikkimielisyys on mys yksi avainsanoista.

Puhumattomuus seksin aikana minun kohdallani johtuu varmaan siitä, kun omaan erittäin huonon itsetunnon enkä sen tähden koe aktia jotenkin luontevaksi. Ja jos mieheni joskus sanoo minua vaikkapa kauniiksi, tai että tunnun hyvältä, niin menen siitä vielä enemmän lukkoon, ja touhu menee hieman väkinäiseksi.. Sen takia olen alkanut keskittymään yhä enemmän siihen, että mieheni saisi mahdollisimman paljon nautintoa, minulla ei niin väliä - ja Hän taasen haluaisi minun nauttivan enemmän..

Kunnon oravanpyörä tämä..

Haluaisin ehkä kokeilla juuri jotain sellaista, että tutkiskelisimme toisiamme rauhassa enemmän, ilman paineita. Minulle se akti ei olisi niin välttämätön siinä vaiheessa, vaan enemmänkin juuri se, että hiljakseen kokeilisimme, miltä kosketus toisen keholla tuntuu..

Mutta en kehtaamiehelleni tätäkään ehdottaa, koska pelkään, että hän pettyy kun ei saisikaan viedä hommaa ehkä loppuun asti..

Varaa aikaa leikkiä itsesi kanssa. Lue vaikka pohjaksi eroottisia tarinoita netistä. Tutustu itseesi ja tunnustele itseäsi. Opettele saamaan orgasmi ensin yksin. Se on ihan turvallista.

Puhumattomuus seksin aikana minun kohdallani johtuu varmaan siitä, kun omaan erittäin huonon itsetunnon enkä sen tähden koe aktia jotenkin luontevaksi. Ja jos mieheni joskus sanoo minua vaikkapa kauniiksi, tai että tunnun hyvältä, niin menen siitä vielä enemmän lukkoon, ja touhu menee hieman väkinäiseksi.. Sen takia olen alkanut keskittymään yhä enemmän siihen, että mieheni saisi mahdollisimman paljon nautintoa, minulla ei niin väliä - ja Hän taasen haluaisi minun nauttivan enemmän..

Kunnon oravanpyörä tämä..

Haluaisin ehkä kokeilla juuri jotain sellaista, että tutkiskelisimme toisiamme rauhassa enemmän, ilman paineita. Minulle se akti ei olisi niin välttämätön siinä vaiheessa, vaan enemmänkin juuri se, että hiljakseen kokeilisimme, miltä kosketus toisen keholla tuntuu..

Mutta en kehtaamiehelleni tätäkään ehdottaa, koska pelkään, että hän pettyy kun ei saisikaan viedä hommaa ehkä loppuun asti..
Kylläpä tilanteenne on hyvin samankaltainen, kun meillä on ollut yli 30 vuotta.
Nimittäin uskallus kertoa miehelle toiveista pitäisi pystyä jollainlailla korjaamaan.
Uskoisin ainakin, että mies haluaisi kuulla niistä.

Se on ollut todella hämmentävää minulle, kun sanon hänestä jotain kaunista, niin hän lukkiutuu eikä pidä siitä.
Melkoisen ristiriitaista.

Sekin on selvää, että mies haluaisi vaimonsa nauttivan seksistä.
Mutta sitä nautintoa voi kokea ilman orgasmiakin.
Aiemmin kerroin sen matkallaolon olevan myös riittävän tyydyttävää.

Kyllä minä teidän tilanteessa aloittaisin keskustelun sopivassa tilanteessa.
Rauhassa toisen tutkiskelu on todella ihanaa.
Käsin koskien ja katsellen, sekä kertoen miltä tuntuu ja näyttää.
Uskoisin jopa miehenne kaipaavan tuota tilannetta.
Jo siitäkin syystä, kun hän haluaisi teidän nauttivan, niin miksikö hän ei voisi sitä nautintoa antaa juuri haluamallanne tavalla.

Ja hetkeäkään en epäile sitä onnistumista, jos jonain päivänä saatte sen rohkeuden kertoa toiveistanne hänelle.

Niin kovasti toivoisin, että puhuminen onnistuisi, sillä tuo nykyinen tilanne ei ole kummallekaan hyvä.

Viimeksi muokattu:
Varaa aikaa leikkiä itsesi kanssa. Lue vaikka pohjaksi eroottisia tarinoita netistä. Tutustu itseesi ja tunnustele itseäsi. Opettele saamaan orgasmi ensin yksin. Se on ihan turvallista.
Ehdottomasti hyvä vinkki.

Toivottavasti näitä naisten vinkkejä tulee lisää.

Lähinnä siihen neuvoja, miten miehelle uskaltaa puhua toiveistaan.

Viimeksi muokattu:
Kerää rohkeutesi. Tutustu rauhassa ensin itseesi ja opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Jos miehesi sanoo sinun olevan kaunis, niin usko silloin häntä. Hän ei näe "vatsamakkaroitasi" välttämättä yhtä pahoina, kuin sinä itse ne koet :)

Varmasti monella naisella on itsetunto-ongelmia, ja niistä vaietaan mielestäni aivan liikaa. Minun kohdallani asia meni siten, että esittin miesystäväni läsnäollessa jotain aivan muuta, kuin todellisuudessa olin, pelkäsin näyttäytyä hänelle alastomana. Mutta hän lempeästi ja johdonmukaisesti totutti minut kehooni. Hän kosketteli minua, hiveli hellästi selkääni, käsiäni ja jalkojani, ja kehui joka ainoaa kehonosaani. Pikkuhiljaa opin, että minähän olenkin kaunis.

Ja jos mies on niin pinnallinen, että huomauttaa sinusta löytyvän hieman liikaa rasvaa, niin silloin hän ei ole sinun arvoisesi.

Opettele hyväksymään itsesi, pitämään itseäsi kaunina, niin siten löydät tien rentoutumiseen, ja kenties myös orgasmiin :)

Yhteistyössä