huono itsetunto sängyssä/alastomana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipopo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipopo

Vieras
Mikähän mulla viiraa päässä, kun jotenkin meinaa ahdistus iskeä siipan kanssa sängyssä? lähinnä ahdistelen omia makkaroitani ja en haluais olla miehelle esille alastomana tyyliin valot pois pliis ja jätä mun mahan hively..

mua harmittaa tää homma, kun se vaikeuttaa peuhausten aloitusta. sitten kun ns. saan koneen käyntiin agnstailut kyllä unohtuu.

mieheni ei ole koskaan sanonut mitään inhaa että olisin liian lihava tms. pikemminkin ollut aina tosi kannustava ja hyväksyvä. sille on ihan ok ne 10kg jotka ovat tulleet vuosien myötä. tottahan se on että kroppa ei ole sitä mitä se oli ennen lapsia.

enkä itsekään ajattele että olisin mitenkään epäviehättävä tai ruma. objektiivisesti ajatellen, olen varmaan varsin nätti ja kroppa kohtuullinen 3 lapsen jälkeen. jos kaverini kertoisi minulle vastaavaa tarinaa, sanoisin, että ei ole niin ankara itselleen.

onko tämä yleistäkin? miten tästä aloittamisen vaikeudesta ja makkara-angstista pääsee yli? onko kellään kokemusta?

mulla ongelman aiheuttaa rinnat. Ovat aivan hirveät 3 imetyksen jälkeen. Melkeen niin että huudan stop jos mies edes yrittää riisua paitaani. Ei siitä vaan pääse yli.

Mul kans, häpeen römppö mahaani, makkaroita, mies joskus haukkunut mua, ei oo enää vuosiin haukkunu, rupes haukkuu ku laihdutin. En vaan ole senkaa ilman peittoo sängys, vaik se sano et kiihottuu enemmän, kerrankin sano et kato ny ku kikkeli kovettu järkysti ku heitin peiton pois. Kännis meil oli kerran tosi kiimasta seksiä, olin alasti, se oli ihan häpi :D

Yritä unohtaa ne vatsamakkarat ja muut ongelmakohdat,ei miehes niitä huomaa / välitä niistä rakastellessa.Ei tuo miun mieskään välitä miun tuosta masusta sekstailessa..Miulla on ylipainoo,mutta ei tuo haittaa,miulla on kuitenkin hyvä itsetunto ja me molemmat nautimme monipuolisesta seksistä,valot päällä ja mies saa hyväillä minnuu masustakin,ei hävetä yhtään.Unohta huonot puolet ja anna vaan mennä ja nauti täysillä.=)

Viimeksi muokattu:
Meillä kaikilla - kauneimmillakin - on joku kohta jota ropassa mitä he pitävät ongelmana. Täytyy vaan hyväksyä ittensä semmoisena kuin on. AP:n tapauksessa vaikuttaa siltä että puolison näkökulmasta kaikki on OK eikä siinä suhteessa ap:llä pitäisi olla mitään ongelmaa.

Kysyttäessä lähes jokainen aviomies pitää vaimoaan haluttavana mutta todellisuus punnitaan kamarissa, jos siellä tapahtuu niin silloin mies teoillaan osoittaa todellisen hyväksyntänsä.

[QUOTE="vieras";23797203]Mä oon ajatellu sen niin, että jos mies multa kerran seksiä pyytää, niin hän kokee mut haluttavaksi, eikä vastenmieliseksi.[/QUOTE]

Kylläpä osasit laittaa selkeästi sen mitä itse yritin selostaa turhan monimutkaisesti.

jestas, onko meitä näin paljon? tiedättekö mua jotenkin helpottaa tietää, että en ole ihan ainut näine epävarmuuksineni.

kais- meininki kuulostaa tosi hyvältä...

Yhteistyössä