huono iho ja finnit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
garnierin vai miten se kirjotetaan niin sitä kasvovettä ja suihkun jälkeen voidetta joka on janoiselle iholle.

Millä puhdistat ihon?

Mä suosittelen myös lääkärissä käyntiä. Jos on tulehdusta saat antibiootin ja muutenkin hyvät ohjeet ja neuvot.
=)

käy lääkärillä näyttää jos vaivaa kovin.
kasvot pitää puhdistaa aamuin illoin ja käyttää ihotyypille sopivaa päivävoidetta nyt ainakin. puhdistus kuitenkin kuivattaa ja se kuivattaminen lisää talin/rasvan eritystä joka tukkeuttaa huokoset..
vesi ei ole kovin hyvä puhdistaja siitä syystä että se kuivattaa vielä enemmän.

onko ihosi minkä tyyppinen?

suosittelen body shopin tea tree - öljysarjan tuotteita. puhistusaineet, voiteet, kasvovedet ja finnitikut sieltä. ja sitte hyvä kosteuttava voide joka hoitaa. finnistä ihoa ei saa liikaa kuivattaa vaan sitä pitää kosteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
mä oon niin tuskastunu naama on finnejä ja rupia melkein täynnä...millä mä saan ne piiloon??? en halua näyttää tältä!! apua!

no kuules,ensinnäkin älä yritä peittää niitä pelkästään vaan myös hoitaa,mullakin tuli synnytyksen jälkeen ihan jäätävä akne,sain e-pillerit joista ollut suuri apu,kaikki finnit lähtenyt ja muutenkin iho on hyvässä kunnossa,ei liian kuiva eikä rasvoittuva. pesethän kasvot joka ilta ja aamu?sen jälkeen kosteutus jollain hellävaraisella kosteuttavalla voiteella? suun kautta otettuna sinkki tabletit mm auttaa ja kalkki, nyt myös on sellanen uusi lääke "kirkas iho" jonka saa ilman reseptiä apteekista finniselle iholle, jos muu ei auta ni hanki ne pillerit. mitä meikkaamiseen tulee niin osta ehdottomasti mineraalimeikkipuuteri,peittää kaikkein parhaiten pahimmatkin arvet ja luonnollisimmin, lorealilla on parhaiten peittävä,ja se ei tuki ihohuokosia yhtään vaan päinvastoin hoitaa ihoa,on siis pelkistä mineraaleista valmistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja miila:
paljo tuo apteekista saatava "kirkas iho" lääke maksaa??
just hain itelleni sellasen ihan vaan koska muutenki hoitaa ihoa,eli merkki on tollanen "kirkas iho peptidikapseli finneihin ja ihon epäpuhtauksiin" ja valmistaja elivo. maksoi 23e tuo 40 päivän kuuri,niitä otetaan siis 1 päivässä..

niin ja niitä ei saa räplää ja puristella.ja kädet pois muutenkin kasvoilta lisää likaa tuomasta. aurinko on kans hyvä iholle sopivissa määrin.
nytkin on sellanen keli et kertoimet vaan ympäri kehoa ja pihalle.

mulla oli kans aikaisemmin huonokuntoine iho.
sain sen kuntoon päivittäisellä puhdistamisella ja rasvauksella.
siis ei mitään kaupan finniaineita vaan ihotyypille sopivaa esim normaalin tai rasvoittuvan ihon puhdistusmaito ja kasvovesi.ei kuivattavia. sit se sopiva kevyt ja kosteuttava päivävoide. yövoidekin voi olla ihan hyvä vaikka alkuun.. jossain vaiheessa kannattaa vaihdella merkkejä(iho tottuu ja ei toimi enää )
ja pitää meikittömiä ja rasvattomia päiviä/öitä.

hei! voitteko kertoo et millasia on noi "kirkas iho peptidikapseli finneihin ja ihon epäpuhtauksiin" tabletit?? ite aattelin ostaa mt en tiiä et kannattaako? kertokaa kokemuksia. kiitos!

Reilun viikon vasta olen käyttänyt tuota evilon kirkas iso-tuotetta ja väittäisin sen toimivan. olen 22 vuotias. pienet näpyt vähentyneet, eikä enää niin pintakuiva iho kuin ennen. muutenkin kirkkaamman ja hyvinvoivan näköinen mitä ennen. vaihdoin kyllä kasvoveden merkkiä mutten usko johtuvan siitä. älkää pelästykö jos käytön alussa puskee enemmän näppyjä, kuuluu ilmeisesti asiaa, häviävät pian. pahan aknen hoitoon en tiedä, mutta omat muutamat finnit ja punoittavat näpyt hävinneet.

Siis mine minun pitäisi tuonne mennä ihoani näyttämään en todellakaan tiedä mistä löydän oikeat henkilöt neuvomaan minua tässä (lääkärit)? Antaa lähinnä vaikutteen että juokset terveyskeskuksen ovesta sisään ja huudat jtn randomia ihon ''hengenvaarasta'' x

Moro.Hei kokeile elivoa ehottomasti.Olen 25v mies ja ite kärsin pitkään punoittavasta ihosta ja finneistä.
Noh viime kesänä stressi paukahti elämäntilnateessa pahasti päälle ja iho alkoi tosiaan olla huonona.
Sillon päätin,että nyt riitti!Ostin elivo kirkas ihon ja ensin n.viikon verran näytti että iho pahenee..mutta sitten jatkossa.Iho kirkkaampi,finnit poistuivat..iho ei ole rasvainen vaan terveen näköinen kauttaaltaan=)
Kokeile sillä voisin väittää ,että tämä auttaa suurimmalla osalla.Haittoja ei ole 8kk käytön jälkeen ja itse en luovu.
Osta myös neutrogena 2-1 wash mask ja neutrogena daily scrub kuorinta.
Toimivat upeasti=)
Käytän naamiona 4 kertaa viikossa ja pesen kasvoni joka aamu/ilta näillä=)
Toimii=)
Ja pieniä vinkkejä:itse syön päivittäin 2 omega 3 möllerin tuplaa,sinkkiä 15mg ja elivo kapselin ja siihen vielä lisäksi c-vitamiinia.
Iho omasta ja muiden mielestä todella hyvässä kunnossa=)
Toivottavasti auttaa ja muista ei näy heti tulokset elivossa voi mennä viikkoja=)

Yhteistyössä