Huono äitikö jos lähtee huonosti parisuhteesta?

  • Viestiketjun aloittaja Mirella
  • Ensimmäinen viesti
-Jonttu-
Ei lasten takia kannata jäädä pilaamaan omaa elämäänsä. Kyllä lapset vaistoavat, ettei kaikki ole kunnossa. Mieluummin uusi isäpuoli ja onnellinen äiti, kuin onnettomat biologiset vanhemmat.
 
minä
miksi naiset AINA kyselee, että jos niin tai näin tekee, onko huono äiti? ihme touhua. miettikää omia tai lapsuuden kamujenne äitejä ja niitä kriteereitä, joilla heitä arvioitte.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
miksi naiset AINA kyselee, että jos niin tai näin tekee, onko huono äiti? ihme touhua. miettikää omia tai lapsuuden kamujenne äitejä ja niitä kriteereitä, joilla heitä arvioitte.
Sen takia koska minua haukutaan huonoksi äidiksi ja kuinka en ajattele kuin omaa napaani kun lähdin avioliitosta joka oli todella huono!
Ja tätä sanoo ex mieheni!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tätä sanoo ex mieheni!
Sitä suuremmalla syyllä saat unohtaa huonoksi haukkumisen. Exä haluaa vaan heittää vielä muutaman kiven perään, kun ei saanut sinua pysymään itsellään. Sulje korvasi moisilta höpötyksiltä.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
miksi naiset AINA kyselee, että jos niin tai näin tekee, onko huono äiti? ihme touhua. miettikää omia tai lapsuuden kamujenne äitejä ja niitä kriteereitä, joilla heitä arvioitte.
Sen takia koska minua haukutaan huonoksi äidiksi ja kuinka en ajattele kuin omaa napaani kun lähdin avioliitosta joka oli todella huono!
Ja tätä sanoo ex mieheni!
mies ei olekaan sinun lapsesi. en usko päivääkään, että lapsesi tulee aikuisena sinua sanomaan huonoksi, jos erot huonosta parisuhteesta. minun lapseni päin vastoin sanoivat, että eron jälkeen tuntuu kun rakastaisin heitä enemmän. ja varmasti onkin voimia rakastaaa heitä enemmän, kun ei ole sitä paskaa avioliittoa. ihmisen, äidinkin, on suojeltava ensin itseään, sitten vasta emo voi poikasiaan suojella. luonnonlaki, sano se miehelle.
 

Yhteistyössä