M
maisa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:ne rattaat menee sinne tikapuiden alle!!!
ja sitten on jotain lamppuja siellä ylälaatikossa..mitähän niille!!
ööh.. Rattaat!!??
siis renkaat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:ne rattaat menee sinne tikapuiden alle!!!
ööh.. Rattaat!!??
ööh.. Rattaat!!??
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Mut en saa sitä ylä laatikoa siel auki!! Ei oo enää valikossa kun se auto ja laatikko ja rillit. Puulaatikkoa en ole vieläkään saanut auki...
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Mut en saa sitä ylä laatikoa siel auki!! Ei oo enää valikossa kun se auto ja laatikko ja rillit. Puulaatikkoa en ole vieläkään saanut auki...
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Se on sarjakuva, pitää laittaa oikeaan järjestykseen kuvat miten lamppu särkyyjumijumi taas...
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Se on sarjakuva, pitää laittaa oikeaan järjestykseen kuvat miten lamppu särkyyjumijumi taas...
Mä en osaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pop:osasinpas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja pop:osasinpas![]()
Saatko jotain tehtyä tulitikuilla? Kun ei niitä saa suurennettuakaan, että sais tulta pommiin...
Tässä on muuten joku bugi :/ mulle on monta kertaa tullut se cd-kotelo uudestaan kun klikkailen hyllyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja pop:osasinpas![]()
Saatko jotain tehtyä tulitikuilla? Kun ei niitä saa suurennettuakaan, että sais tulta pommiin...
Tässä on muuten joku bugi :/ mulle on monta kertaa tullut se cd-kotelo uudestaan kun klikkailen hyllyyn.
mulla oli koko ajan kotelo siinä laatikossa kiinni. Suurensin pahvilaatikon ja sain tulitikut siihen pommin vasemmalle puolelle. sit se räjähti ja sain avaimen.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:saitko pommin laatikkoon kiinni, sinne päälle? klikkasin vaan laatikon isoks ja kokeilin tikkuaskia laatikkoon ja yks tikku sytty ja pommi räjähti. ei tartte ( ehkä) olla missään tietyssä kohdassa. *sori epäselvät selitykset*