M
mambo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pop:miks mulla ei mene se ruskee läntti sinne kannuun?
Aukase se pussi veitsellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Mulla on nyt kaks rengasta, aurinkolasit ja tyhjä cd-kotelo. Sain vasta yhden palan sinne mikkitauluun :/ Laitoin sen ruskean jutun sinne kannuun mutta mitään ei tapahtunut! Missä toinen taulun pala on?
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:minunkin mielestä se ruskea läntti meni sinne vesikannuun...
nyt mulla on tommonen cd.kotelo koko ajan tossa keskellä ruutua, vaikka vaihtaa eri kuvaan..en tajua ??!!??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:minunkin mielestä se ruskea läntti meni sinne vesikannuun...
nyt mulla on tommonen cd.kotelo koko ajan tossa keskellä ruutua, vaikka vaihtaa eri kuvaan..en tajua ??!!??![]()
Siin oikeassa reunas pitäis näkyä tumma raksi, paina siitä niin menee taas pieneksi...
Alkuperäinen kirjoittaja joku:no niin, nyt mulla 2 rengasta..auto, pahvilaatikko ja lasit
Alkuperäinen kirjoittaja pop:okei, kertokaa mistä laatikosta saa jotain siinä mikkikaapin luona..en saa mitään laatikkoo auki..
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja pop:okei, kertokaa mistä laatikosta saa jotain siinä mikkikaapin luona..en saa mitään laatikkoo auki..
se keskimmäinen, onhan sulla se mikkikuva rakennettu oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja joku:no niin, nyt mulla 2 rengasta..auto, pahvilaatikko ja lasit
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Häh? Miksei se koodi kelpaa, tai mitä sen pitäisi avata?
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Häh? Miksei se koodi kelpaa, tai mitä sen pitäisi avata?
laita toisinpäin se koodi
siis päinvastaisessa järjestyksessä
VOI HEL*ETTI...menin ja sammutin koko pelin vahigossa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:ne rattaat menee sinne tikapuiden alle!!!
ja sitten on jotain lamppuja siellä ylälaatikossa..mitähän niille!!