Huonepeliin tulijoita?

• Viestiketjun aloittaja huonepeli
  • Ensimmäinen viesti
mää
Oho, mulla ei oo hammasharjaa. Pääsin avaruusalukseen. Pitää mennä ulos kattelemaan tähtiä ;)

Se ei muuten oo dynamiitti vaan joku "cracker" eli paukkupommi tms. En tiiä missä toimii.

mää
Alkuperäinen kirjoittaja peluri :
mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
mites sinne avaruusalukseen pääsee?
Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.

peluri
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.
Ööö...siis miten?

mää
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Ööö...siis miten?
Ääh. Klikkaat vihree- pun- oranssi-kelt. tähti. siellä pihalla mistä lähitki

mää
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mistä se paukku juttu löytyy? Sain sen hain nukutettua mut nyt se kysyy et miten meinaan mahduttaa itteni sinne akvaarioon. Sain sen shrink koneen päälle mut en itteäni pienennettyä.
Oho. Sä oot edistynyt! Miten sait akvaarion auki ja miten kutistajan virrat päälle? Auttaiko ne pillerit siel akvaariossa? Mun pitää nyt mennä mut tuun illalla takas.

Yhteistyössä