H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:ootteko saanu sitä punasta juttua sieltä kaapista?
Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
mites sinne avaruusalukseen pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja ja:entäs se puinen laatikko siinä televisio kaapissa oonkohan sillä jotakin virkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.
Ööö...siis miten?
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mistä se paukku juttu löytyy? Sain sen hain nukutettua mut nyt se kysyy et miten meinaan mahduttaa itteni sinne akvaarioon. Sain sen shrink koneen päälle mut en itteäni pienennettyä.