En! Miten sen oven oikein sais pysymään auki?Alkuperäinen kirjoittaja vv:ootteko saanu sitä punasta juttua sieltä kaapista?
Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
mites sinne avaruusalukseen pääsee?
Mie räjäytin sen kappaleiksi mut en ymmärrä onks sillä mitään merkitystäAlkuperäinen kirjoittaja ja:entäs se puinen laatikko siinä televisio kaapissa oonkohan sillä jotakin virkaa?
Ööö...siis miten?Alkuperäinen kirjoittaja mää:Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
Ääh. Klikkaat vihree- pun- oranssi-kelt. tähti. siellä pihalla mistä lähitkiAlkuperäinen kirjoittaja peluri:Ööö...siis miten?Alkuperäinen kirjoittaja mää:Tähtien avulla. Ohjeet löytyy alakerran lipaston laatikosta siitä portaitten vierestä.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :mie olen sillä paukkupommilla räjäytellyt milloin mitäkin, räjähtää kun sytkärillä sytyttää...
Oho. Sä oot edistynyt! Miten sait akvaarion auki ja miten kutistajan virrat päälle? Auttaiko ne pillerit siel akvaariossa? Mun pitää nyt mennä mut tuun illalla takas.Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mistä se paukku juttu löytyy? Sain sen hain nukutettua mut nyt se kysyy et miten meinaan mahduttaa itteni sinne akvaarioon. Sain sen shrink koneen päälle mut en itteäni pienennettyä.