Mie oon koittanu kans ettiä sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Mikähän virka tuol cd-soittimella? Ei oo kun tyhjä cd-kotelo...
Sängyn päädyssä tai siel seinän puoleisel reunalAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:missä on toinen patteri??
en löydäAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Sängyn päädyssä tai siel seinän puoleisel reunalAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:missä on toinen patteri??
Apuva sit et mikä logiikka tos koodis tonne kassakaappiin on :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä voin tulla seuraavaan mukaan. pelailin ton itekseni just tos joku päivä.
Nyt ei äkkiseltään muistu mieleen. ootas.........Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Apuva sit et mikä logiikka tos koodis tonne kassakaappiin on :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä voin tulla seuraavaan mukaan. pelailin ton itekseni just tos joku päivä.
Eiks se ollu kun näkyy se seinä,nii painaa ihan vas alareuna/nurkka kuitenkin niin etei kuvakulma vaihduAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:en löydäAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Sängyn päädyssä tai siel seinän puoleisel reunalAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:missä on toinen patteri??
juu löyty.. ja sain rasian toimimaan.. sit sieltä tuli joku tanssiva ukkeli ja osottaa rastii??? jumissaAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Eiks se ollu kun näkyy se seinä,nii painaa ihan vas alareuna/nurkka kuitenkin niin etei kuvakulma vaihduAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:en löydäAlkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Sängyn päädyssä tai siel seinän puoleisel reunalAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:missä on toinen patteri??