Onks tää pelattu, vai oonks mä vaan pelannut? :|Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:http://www.pastelgames.com/index.php?dzial=game_play&game=51
multa puuttu se viereinen pala eli klo 2 kohdalle tuleva. Mistähän löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kaapin altaAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:sama homma tääläki. koiran vaan kattoo sitä luuta mut en saa sitä pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:puuttuu yksi pala ylhältä oikealta
OOtko jo sohvan alta(sen mis koira makaa)ottanu palan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:multa puuttu se viereinen pala eli klo 2 kohdalle tuleva. Mistähän löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kaapin altaAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:sama homma tääläki. koiran vaan kattoo sitä luuta mut en saa sitä pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:puuttuu yksi pala ylhältä oikealta
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:OOtko jo sohvan alta(sen mis koira makaa)ottanu palan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:multa puuttu se viereinen pala eli klo 2 kohdalle tuleva. Mistähän löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kaapin altaAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:sama homma tääläki. koiran vaan kattoo sitä luuta mut en saa sitä pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:puuttuu yksi pala ylhältä oikealta
Mä jumituin nyt,mul on se mikseri,vatkaimen osa,paristot ja veitsi.Ja koiran panta...Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:läpi tuo viimene
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:OOtko jo sohvan alta(sen mis koira makaa)ottanu palan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:multa puuttu se viereinen pala eli klo 2 kohdalle tuleva. Mistähän löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:kaapin altaAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:sama homma tääläki. koiran vaan kattoo sitä luuta mut en saa sitä pois...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:puuttuu yksi pala ylhältä oikealta
Olen ottanut
Siel vas yläkulmas oli sellanen silmänkuva mikä avaa sellasen paperin mil ne sai yhistettyäAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä jumituin nyt,mul on se mikseri,vatkaimen osa,paristot ja veitsi.Ja koiran panta...Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:läpi tuo viimene