Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Niin mäkin, Ja kalat on ämpärissä ja kaappi auki.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mistä ihmeestä sen koodin keksii? mä en tajua?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Saako ne kalat ihan sillä haavilla vaan? Ja onks siis joku ihan ämpäri, oon löytäny vaan lasin...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mistä löytyy pihdit,vasara ja cd levy
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon saanu tietsikan koodin ratkaistua...
Saako ne kalat ihan sillä haavilla vaan? Ja onks siis joku ihan ämpäri, oon löytäny vaan lasin...
Siis joo just siihen lasikippoon ja ihan haavilla vaan
Mihin pihtejä käytetään?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miks mä en saa noita kaloja ämpäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:miks mä en saa noita kaloja ämpäriin?
onko sulla vettä otettu siihen hanasta?
Alkuperäinen kirjoittaja sohvasta:löytynyt nuppi vesihanaan