mulla on kanssa yx ylimääränen OAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Ahaa, mistähän mulle tuli nyt yks O kirjain Ei mitään hajua.. Yhtäkkiä huomasin että oli tullu yks kirjain lisää
ku paria kirjainta uupuu ja ei keksi enää miten ne sais... ja mihin toi kynttilä pitää tunkeeAlkuperäinen kirjoittaja minä:tuun kanssa pelaileen, jahka saatte ton läpi. Tuli pelattua jo se täällä yks päivä.
mitkä kurpitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Laitoin ne kurpitsat uuten järjestykseen ja sit sain auki keskimäisen lattialuukun Ja sieltä kurpitsan minkä veistin
Ne mitkä on sielä oven päällä laitoin ne sellaseen järjestykseen kun: "päärynän muotoinen", pieni ruskea ja sit se iso pallo kurpitsa.. eli samanlaiset kurpitsat päällekkäinAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:mitkä kurpitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Laitoin ne kurpitsat uuten järjestykseen ja sit sain auki keskimäisen lattialuukun Ja sieltä kurpitsan minkä veistin
niinpäs olikin, mut mihis sit toi kurpitsa minkä veistin ja sit se kynttiläAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Ne mitkä on sielä oven päällä laitoin ne sellaseen järjestykseen kun: "päärynän muotoinen", pieni ruskea ja sit se iso pallo kurpitsa.. eli samanlaiset kurpitsat päällekkäinAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:mitkä kurpitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Laitoin ne kurpitsat uuten järjestykseen ja sit sain auki keskimäisen lattialuukun Ja sieltä kurpitsan minkä veistin