Sitä pitää odottaa jonkin aikaa.. Mitä sulla nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
2 kivee, joku timantti, luoti ja puukko... mitä niillä pitää tehhä?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Sitä pitää odottaa jonkin aikaa.. Mitä sulla nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
Irrota isolla kivellä luurangolta pää, saat putkenAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:2 kivee, joku timantti, luoti ja puukko... mitä niillä pitää tehhä?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Sitä pitää odottaa jonkin aikaa.. Mitä sulla nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
kiits... ensimmäistä päivää vata pelailen näitä ja ei tajua kaikkia jippojaAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Irrota isolla kivellä luurangolta pää, saat putkenAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:2 kivee, joku timantti, luoti ja puukko... mitä niillä pitää tehhä?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Sitä pitää odottaa jonkin aikaa.. Mitä sulla nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en oo nähny vielä mitään lintua, mutta apuja voisin tarvita... ei oikein honaa
juuAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Tää on kyl aika surkea peli... Etitäänkö uus?
en minä ainakaan.. joten kokeilenAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:http://www.123bee.com/play/halloween-pumpkin-room Onko jo pelattu
vaikuttaa hauskaltaAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:aaarrggh, painoin vahingossa päivityksestä, niin alotetaas sit alusta toi kurpitsa peli... :headwall: