Mistä pihditAlkuperäinen kirjoittaja mellu:kauha löytyy siitä vihreestä kaapista keittiöstä ja narun saa pihdeillä siitä jutusta mikä on sielä mis on se taulu tytöstä..
klikkaile vasenta yläkulmaa..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä löydä sitää kauhaa =(
kirjahyllyn takaa..Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mistä pihditAlkuperäinen kirjoittaja mellu:kauha löytyy siitä vihreestä kaapista keittiöstä ja narun saa pihdeillä siitä jutusta mikä on sielä mis on se taulu tytöstä..
En minäkään löydä..Alkuperäinen kirjoittaja mellu:klikkaile vasenta yläkulmaa..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä löydä sitää kauhaa =(
mistä palapelinpalat??Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla jumii, edistyykö kukaan? Mulla on kynttilä ja kaks palapelin palaa käyttämättä ja sooda purkki on käytetty ja nyt lusikassa on soodaa..
*muioks* sain sittenkin =)Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:naru sain jo, mut kohta menee hermot ku en saa sitä hiton kauhaa
Mää en pääse edes sen hyllyn taakse, että saisin ne pihdit.. Siel on vaan se lappu hyllyn sivulla missä on kauhan kuva ym...Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:naru sain jo, mut kohta menee hermot ku en saa sitä hiton kauhaa
Toinen oli pöydän jalassa ja toinen tais olla kirjahyllyssä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja mellu:mistä palapelinpalat??Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla jumii, edistyykö kukaan? Mulla on kynttilä ja kaks palapelin palaa käyttämättä ja sooda purkki on käytetty ja nyt lusikassa on soodaa..