V
vieras
Vieras
mitkä palat sulta puuttuu? mult puuttuu yks reunapala alhaalta ja yks reunapala vasemmast reunast
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:mistä saa numeron siihen taskusta löytyneeseen juttuun?
Alkuperäinen kirjoittaja sugar:miten palan saa kakusta ja miten poron takaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:mistä saa numeron siihen taskusta löytyneeseen juttuun?
kirjeestä
Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:mistä saa numeron siihen taskusta löytyneeseen juttuun?
kirjeestä
ai mikä löytyi pimeästä? Olen yrittänyt laittaa päivämäärä....vaan ei onnaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:mistä saa numeron siihen taskusta löytyneeseen juttuun?
kirjeestä
ai mikä löytyi pimeästä? Olen yrittänyt laittaa päivämäärä....vaan ei onnaa!
juu on se se päivämäärä, kuukausi, päivä ja vuoden loppu
Alkuperäinen kirjoittaja heidu:multa puuttuu nyt alhaan toka riviltä yksi pala....
Alkuperäinen kirjoittaja kivaa:http://www.oyunlar1.com/online.php?flash=2189
Alkuperäinen kirjoittaja heidu:pitäisköhän toi kuusi saada palsiksi, kun ne oksat lähtee sillen harvakselleen irti, kovalla naputuksella
Alkuperäinen kirjoittaja heidu:miten sait sen palasiksi?
saan kyllä oksat pois
Alkuperäinen kirjoittaja kuka auttaa:Mä otin tälläisen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heidu:miten sait sen palasiksi?
saan kyllä oksat pois
jääkö sulle tyngät siihe tunkoon vai onko kokonaan oksaton![]()
en mäkään saa sitä runkoa pilkottua.. jos se haloiks pitää pilkkoo??!!
mua vaivaa noi kellot.. ne ihan ku soittais jotain joka pitää toistaa.. mut voi olla et luulen omiani