Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vasta alottelen.. ihana musiikkitulee heti yksin kotona leffat mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaa sitte vähä vinkkejä jotta mä pääsen siivoomaan noita kaappeja
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä en oo päässy ees vielä sisälle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä en oo päässy ees vielä sisälle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on ilmapallo, tulitikku ja aski, joku putki ja sisällä hehkuu seinässä joku
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on ilmapallo, tulitikku ja aski, joku putki ja sisällä hehkuu seinässä joku
töki sillä putkella sitä hehkuvaa juttua (se on siis valokatkaisija)
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:tulin mukaan... minulla loistaa valo sisällä ja ilmapallossa on naru, mutta en keksi miten eteenpäin..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on ilmapallo, tulitikku ja aski, joku putki ja sisällä hehkuu seinässä joku
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on ilmapallo, tulitikku ja aski, joku putki ja sisällä hehkuu seinässä joku
Ei tapahu mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on ilmapallo, tulitikku ja aski, joku putki ja sisällä hehkuu seinässä joku
Ei tapahu mitään?